środa, 14 grudnia 2016

💅Czy polubiłam się z hybrydą Cosmetics Zone?💅

Nie mam pojęcia dlaczego, ale całkowicie zapomniałam o recenzji lakieru hybrydowego firmy Cosmetics Zone. Lakier kupiłam jeszcze latem, ale użyłam go dopiero miesiąc temu. Zapomniałam niestety zrobić zdjęcia zaraz po wykonaniu stylizacji, więc możecie zobaczyć, jak warstwa prezentuje się po upływie 1,5 tygodnia.
O produkcie:
Każda szklana buteleczka zawiera 7ml produktu.
Do pełnego pokrycia paznokcia wystarczają dwie cienkie warstwy lakieru.

Zalety produktu:
- łatwy do nakładania,
- malujemy tak jak tradycyjnym lakierem do paznokci,
- nie trzeba czekać do wyschnięcia, utwardzamy w lampie UV lub LED,
- trwały, idealnie kryjący,
- o wysokim połysku,
- nie odpryskuje,
- łatwy do usunięcia.
Dla perfekcyjnego wydobycia koloru, malujemy dwie cieniutkie warstwy lakieru.
Trwałość lakieru hybrydowego na naturalnych paznokciach to około trzy tygodnie.
Koniec z odpryskującym lakierem!
Lakier hybrydowy Cosmetics Zone to innowacyjna metoda malowania naturalnych paznokci.
Prezentowany lakier posiada najnowszą formułę - lakier ma optymalną gęstość, idealnie się rozprowadza i równomiernie kryje płytkę paznokcia.
Podoba mi się minimalistyczna i prosta buteleczka. Na górze trzonka można zauważyć numer oraz nazwę każdego produktu. Jest to niezwykle wygodne wyjście, ponieważ nie lubię nieoznaczonych opakowań.
Pędzelek jest wygodny w obsłudze i nie sprawiał mi problemów podczas malowania. Z łatwością mogę docierać do każdego miejsca na paznokciu, a przy tym nie ubrudzić skórek.
Hybryda Cosmetics Zone posiada rzadką konsystencję, która na początku nie do końca mi pasowała. Jestem przyzwyczajona do gęstszych, lecz z czasem nauczyłam się z nią współpracować i byłam zadowolona z otrzymanego efektu.
Dzięki specjalnej formule lakier genialnie się poziomuje, czyli nie tworzy górek i "kaczych dziobów", więc z czystym sumieniem polecam je dla początkujących osób, które chcą otrzymać idealnie gładką i równą powierzchnię. 
Malowidło nie spływa, nie kurczy się, nie rozlewa, współpracuje wzorcowo.
Już dawno nie spotkałam się z tak fantastyczną i mocną pigmentacją. Do całkowitego pokrycia całej płytki wystarczą dwie, bardzo cienkie warstwy. Jestem zachwycona tym faktem, ponieważ produkt dzięki temu staje się wydajny.
Produkty CZ utwardzają się zarówno w świetle UV jak i w LED. Czas na utwardzenie ich w lampie UV wynosi 2 minuty, LED zaś poradzi sobie w 30 sekund.
Nie mam niestety pojęcia, jak działa na nie aceton, ponieważ piłuję je delikatnie frezarką, a resztę ścieram pilnikiem.
Jeśli chodzi o trwałość, muszę stwierdzić, że przez 3 tygodnie wyglądały wręcz perfekcyjnie. Jedynym minusem był okropny odrost i musiałam pozbyć się stylizacji.
Produkty występują w dwóch pojemnościach, 7 i 15ml. Cena mniejszego wynosi 17,99zł, a duży kosztuje 24,99zł. Można je kupić w niemal każdej drogerii internetowej i sklepach kosmetycznych.
Firma oferuje szeroki wachlarz kolorów, więc każda z nas znajdzie odpowiedni odcień.
Ja skusiłam się na Black Hole, czyli cudowny fiolet, który opalizuje na czerwono i granatowo. Kolor jest wręcz magiczny, ponieważ zmienia swoją barwę w zależności od natężenia światła. Jestem nim bardzo oczarowana i sądzę, że idealnie wpisze się w świąteczny manicure.

Jestem zauroczona produktem CZ i mam chęć na więcej kolorków.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.