czwartek, 22 grudnia 2016

⛄️ ❄️⛄️ Delikatny, pastelowy i oczywiście połyskujący manicure.⛄️ ❄️⛄️

W zeszłym roku na moich paznokciach gościła mięta. Tym razem na Święta Bożego Narodzenia postawiłam na pastele oraz połyskujący, srebrny brokat, który dostałam w prezecie Mikołajkowym od firmy Victoria Vynn. Nie miałam dużo wolnego czasu, dlatego też zdecydowałam się użyć lampy LED i cały manicure zajął mi mniej niż godzinę.
Miałam ochotę wyczarować świąteczne zdobienie, lecz zdałam sobie sprawę, że będę je nosiła jeszcze kilka tygodni po Świętach, więc postawiłam na prostotę.
Do wykonania stylizacji użyłam:
  • bazy i topu PURE CREAMY HYBRID
  • różowego, pastelowego lakieru PURE COLOR
  • błękitnego, pastelowego lakieru ArtVital. Niestety nie odpowiem na pytanie dotyczące numerku odcienia, ponieważ nie umieszczono go na buteleczce.
  • Srebrnego brokatu GEL POLISH STYSTEM

Jestem ciekawa, czy Wasz manicure jest już gotowy.
Chętnie zobaczę propozycje, więc podsyłajcie mi linki.😃

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.