wtorek, 27 grudnia 2016

🌸My Precious! Szampon Timotei "Drogocenne olejki".🌸

W Kauflandzie około 2- 3 tygodnie temu można było kupić szampony Timotei za około 5 złotych. Cena kusiła, więc do mojego koszyka wpadły aż 4 różne wersje. Dawniej używałam ich bardzo często, jednak z czasem zaczęłam testować nowości i tak po prawie 3 latach wracam do firmy, którą kiedyś uwielbiałam. Jak będzie teraz?
O produkcie:
0% parabenów. 0% barwników. Do włosów normalnych lub suchych.
W delikatny sposób nawilża włosy. Bogata, upiększająca formuła z organicznym ekstraktem z jaśminu, drogocennym olejem arganowym oraz olejem migdałowym, która intensywnie nawilży nawet suche włosy aby uszlachetnić ich piękno. Napełnia włosy żywym blaskiem i nadaje subtelny zapach. Pomaga uzyskać jedwabiste w dotyku i lśniące włosy każdego dnia.

Skład:
Aqua, Sodium Laureth Sulfate,Cocamidopropyl Betaine, Sodium Chloride,Glycerin,Jasminum Officinale Flower Extract,Argania Spinosa Kernel Extract,Cocos Nucifera Oil,Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Dimethiconol,guar hydroxypro pyltrimonium chloride,Parfum, Glycol Distearate,
Ca rbomer,Ppg -12, TEA-Dodecylbenzezesulfonate,Cocamide Mea, TEA Sulfate,Triethanolamine,
Disodium EDTA, PEG-45M,Silica, Sodium Hydroxide, Citric Acid,DMDM-Hydantion,
Sodium Benzoate,Methylchloroisothiazolinone,Methylisothiazolinone,Butylphenyl Methylpropional,
Cou Marin,Linalool
Jestem wzrokowcem i szafa graficzna bardzo przypadła mi do gustu. Złote dodatki od początku przynoszą mi na myśl odcień drogocennych olejków. 400 ml plastikowa butla ma poręczny kształt oraz otwór zamykany na klik.
Średnio gęsta, perłowo biała konsystencja świetnie się pieni i już przy naniesieniu małej ilości płynu, jestem w stanie umyć skalp i pasma. Podoba mi się delikatny zapach, który kojarzy mi się z aromatem olejków, więc szkoda, że po wysuszeniu jest niemal niewyczuwalny.
Nie zauważyłam, aby powodował łupież lub świąd, a warto wspomnieć, że moje skóra jest bardzo wrażliwa i jeden niewłaściwy produkt potrafi zdziałać kataklizm.
Aksamitna piana świetnie oczyszcza włosy, lecz ich nie plącze. Po wyschnięciu widać, że są uniesione od nasady, niezwykle gładkie i miękkie. Pasma są dociążone, lecz nie obciążone, a do tego czas ich "świeżości" wynosi 2-3 dni. Dawniej musiałam myć je codziennie, więc bardzo doceniam ten fakt.
Otrzymany efekt spełnił moje oczekiwania, a szczególnie urzekł mnie blask włosów.
Bez dwóch zdań wyglądają wspaniale i zdrowo.

Lubicie szampony Timotei? Jeśli tak, który jest Waszym ulubieńcem?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.