sobota, 8 sierpnia 2015

Świeża dostawa prosto z Avonu.

Co jakiś czas lubię zamówić nowość z Avonu. Dzięki kuzynce mam wgląd do wszystkiego. Z jednej strony super,ale z drugiej nie. Mój portfel znacznie cierpi gdy widzę tyle nowych produktów.
W tym katalogu nie dałam się i zamówiłam jedynie produkty których potrzebowałam.
Zamówiłam nowości,których wcześniej nie widziałam w katalogu.
Krem ułatwiający depilację przykuł mój wzrok. Zawsze po depilacji moja skóra jest niemiłosiernie podrażniona. Mam nadzieję,że krem pomoże.
Ma za zadanie nawilżyć skórę i zmiękczyć włoski. Kosztował ok. 5-6zł
W gazetce Focus znalazłam tusz,dzięki któremu rzęsy mają wyglądać na sztuczne. No zobaczymy czy się sprawdzi :) Kosztował ok. 12zł
Na sam koniec najlepsze <3 20 próbeczek pięknie pachnących perfum <3
Uwielbiam je :) Za 20sztuk zapłaciłam tylko 10zł :) Dzięki nim mogę poznać zapach bez kupowania drogich pełnowymiarowych wersji :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.