niedziela, 23 sierpnia 2015

Tag: 11 włosowych pytań

Uwielbiam odpowiadać na wszelkiego rodzaju Tagi. Dziś 11 włosowych pytań :)
Zobaczyłam go na blogu pewnej blogerki i postanowiłam odpowiedzieć :)


1. Jaki jest Twój włosowy cel?
Od samego początku chciałam zapuścić włosy na długości zapięcia od stanika. Następnym punktem była talia, teraz zaś moim marzeniem jest zapuszczenie włosów po pas. Marzę aby zawsze były błyszczące i dociążone.

2. Wybierz swoją ulubioną maskę i odżywkę do włosów 
Hmm polubiłam się z odżywką Estien,która genialnie na nie wpływała. Jeśli chodzi o maski to polubiłam Biovaxa dla ciemnych i farbowanych włosów. Z tańszych lubię Kallos Milk.

3.Na jaki kolor nigdy nie zafarbujesz swoich włosów?
Zdecydowanie nie widzę siebie w blondzie. Przeszły by już nawet kolorowe pasma. Kiedyś marzyłam o bordowym lub granatowym ombre.

4. Jak Twoim zdaniem wyglądają włosy idealne?
W trzech włosach: Błyszcząca długa tafla.

5. Ile dziennie czasu poświęcasz swoim włosom?
Jeśli nie myję włosów to zaledwie kilka minut na uczesanie. Gdy robię mini włosowe spa,schodzi nawet do 2godzin. Najwięcej czasu mam w weekend i wtedy poświęcam im maksimum czasu.

6. Twoje ulubione włosowe blogi to.... :)
Zdecydowanie blog Anwen- od niej dowiedziałam się dużo jak dbać o włosy. W pewnym stopniu uratowała moje kłaczki od złej pielęgnacji. Każdą jej radę biorę do serca.

7. Z jakim olejem nigdy się nie rozstaniesz?
Moje włosy polubiły olej kokosowy i jaśminowy. Szukam jeszcze innych,nie lubię monotonii.

8. Co przyczyniło się do tego, że zaczęłaś dbać o włosy?
Zaczęłam prowadzić photobloga o kosmetykach. Nigdy wcześniej nie zwracałam uwagi na pielęgnację włosów. Wszystko zaczynało i kończyło się na umyciu byle jakim szamponem. Teraz nie wyobrażam sobie nie użyć maski czy odżywki. Zmotywowały mnie dziewczyny,które mają piękne włosy.

9. Proste, falowane czy kręcone? 
Kiedyś myślałam,że proste włosy są najpiękniejsze na świecie. Teraz nie mam sprecyzowanego zdania. 

10. Czy uważasz, że zdrowe odżywianie ma wpływ na wygląd włosów? :)
Tak. Jako technik żywienia wiem,że odżywanie ma ogromny wpływ. Dzięki zdrowemu jedzeniu,dostarczamy witamin. 

 11. Czy jesteś zadowolona ze swoich włosów?
W pewnym stopniu tak. Zawsze jest jakiś niedosyt. Muszę wybrać się na podcięcie końcówek i będę zadowolona w 101% :)

Zapraszam do odpowiadania na pytania :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.