środa, 5 sierpnia 2015

Neonowa hybryda Silcare

W wakacje stawiam na wygodę i postanowiłam zrobić hybrydy. Zamówiłam kilka nowych kolorów z Silcare. Zbieram się właśnie,aby pokazać haul z sklepu firmowego Silcare. Bardzo lubię ich lakiery,ponieważ ładnie kryją i trzymają się nawet do miesiąca.
Trzy tygodnie temu miałam pomarańczowe pazurki,teraz postanowiłam zrobić różowo-czerwony neonek.
Na górę dałam hologramowy lakier brokatowy. 


Użyłam:
-baza i top Garden of colours (niedługo napiszę recenzję)
-lakier hybrydowy Silcare 145a
-lakier brokatowy Em Nail 120




Tak błyszczą w słońcu :)

Robicie pazurki hybrydowe? Czy wolicie tradycyjny lakier?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.