poniedziałek, 17 sierpnia 2015

Avon naturals. Delikatny krem odświeżający

Uwielbiam testować nowości z Avonu. Nie tak dawno temu, do katalogu trafił krem odświeżający. Postanowiłam go wypróbować,bo moja cera nie jest wymagająca,
Kosztował grosze,bo około 6-7złotych. Latem staram się aby skóra była nawilżona i promienna.


Odświeżająco-nawilżający żel-krem do twarzy Róża, Mięta i Rumianek Naturals Avon
Odświeżająco-wygładzający żel-krem do twarzy odświeża i pozostawia na skórze uczucie nawilżenia.
Składniki aktywne Odświeżająco - nawilżającego żelu krem do twarzy Róża, Mięta i Rumianek Naturals Avon:
- wyciąg z róży -idealnie nawilża skórę i widocznie poprawia jej kondycję.
- wyciąg z rumianku-znany z właściwości kojących ,także zmiękcza i wygładza skórę.
- wyciąg z mięty pomaga odświeżać skórę,a w połączeniu z różą,zapewnia świeży zapach. 


Krem zamknięty jest w plastikowym słoiczku o bardzo przyjemnej szafie graficznej. Muszę pochwalić Avon za tą pozytywną zmianę. Przy otwieraniu muszę uważać,aby przez przypadek nie wylać kremu. Konsystencja nie należy do gęstych. Nie jest także lająca. Lekki krem szybko się wchłania nie pozostawiając lepkiej warstwy. Przez konsystencję niestety nie należy do wydajnych. Przy regularnym stosowaniu po miesiącu mam mniej niż połowę. Może to i lepiej,bo szybciej go zmienię. Nałożony podkład nie roluje się ani nie ścina. 
Mazidło nakładam zawsze po wykonanym wcześniej peelingu lub przed makijażem. Skóra staje się gładka i nawilżona. Nawilżenie nie jest "trwałe", skóra pod koniec dnia prosi o porządną dawkę nawilżenia. Obawiałam się,że dostanę wysypu pryszczy lub zatkanych porów. Nic takiego się nie stało, więc ogromny plus. Nie czuję także efektu ściągnięcia czy maski. 
Minusem dla mnie jest brak filtra ochronnego,ale wybaczam za tą cenę. 
Krem nie należy do idealnych jest okej,ale od czasu do czasu. Zapewnienia firmy sprawdzają się na chwilkę. Nie zauważyłam zmiany w konsycji skóry.
Dla mnie 4/10 :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.