czwartek, 20 sierpnia 2015

Subtelny zapach- Scent Essence Blooming Lotus


Skuszona ceną i zapachem postanowiłam zamówić perfum w uroczym flakoniku. Miałam już przyjemność obcować z zapachami Scent Essence,więc zaryzykowałam. Blooming Lotus jest trzecim aromatem z serii tanich,lecz przyjemnych wód toaletowych.
Kupiłam go o wiele taniej,bo za ok. 11złotych. Wszystko dzięki mojej kuzynce,która jest konsultantką. 

Kuszący szlachetną prostotą bukiet frezji i kwitnącego lotosu, otulony urzekającym aromatem piżma. Woda toaletowa Scent Essence Blooming Lotus należy do kategorii zapachów kwiatowo - świeżych. Główne nuty zapachowe to frezja, kwiat lotosu, piżmo .

Perfum znajduje się w uroczej małej,szklanej buteleczce. 

Z tyłu butelki widnieje kwiat frezji oraz lotos. 
Niestety nie posiada zatyczki,znajdziemy jedynie zatyczkę,która zabezpiecza atomizer przez pryśnięciem.  


Szczerze,wolałabym słodką zatyczkę w kształcie kwiatuszka :)
Przechodząc do zapachu muszę przyznać,że bardzo przypadł mi do gustu. Jest subtelny,kobiecy i cudownie rozwija się na skórze.
Od samego początku możemy wyczuć nuty frezji,po chwili przebijają się inne aromaty.
Idealny na ciepły,słoneczny dzień. Zapach jest na tyle subtelny,że niestety zanika po 2-3godzinach. Na ubraniach i włosach pozostaje o wiele dłużej.
Bardzo przypadł mi do gustu i wylądował w mojej torebce. Noszę go wszędzie ze sobą :)
Minusem jest trwałość i regularna cena. Pomimo pięknego zapachu,nie dałabym za niego 20złotych.

Poznałyście może nowy zapach z firmy Avon?




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.