niedziela, 13 sierpnia 2017

🍫🍫🍫Czekoladowa maseczka do twarzy od 7th Heaven.🍫🍫🍫

Latem mam słabość do maseczek do twarzy, a szczególnie tych oczyszczających, ponieważ w taką pogodę nie noszę makijażu i stawiam na naturalność. Ostatnio wraz z siostrą wypróbowałyśmy czekoladową maskę Chocolate Mud Masque, która w swoim składzie skrywa między innymi sól z Morza Martwego, masło shea i kakaowe, a także glinkę.
O produkcie:
Czekoladowa, kremowa maseczka oczyszcza pory, nawilża i jednocześnie leczy skórę. Skóra wygląda zdrowo i czysto, jest zrelaksowana i wypoczęta.
Opakowanie: Uwielbiam, dosłownie uwielbiam saszetki 7th Heaven. Szata graficzna jest obłędna, przyciąga wzrok i zachęca do zakupu. Opakowanie można otworzyć bez pomocy nożyczek.

Konsystencja: Zdecydowanie przypadła mi do gustu. Jest dość gęsta o jasnobrązowym odcieniu, nakłada się bez problemu.
Byłam pozytywnie zaskoczona faktem, że produkt nie sprawia problemów podczas zmywania, usuwa się bez najmniejszego problemu, a przy tym nie powoduje ściągnięcia.

Wydajność: Wewnątrz skrywa się całkiem spora ilość maski, która spokojnie wystarczy na 3-4 aplikacje. Mazidło można wykorzystać do współnego mini spa ze siostrą, mamą czy koleżanką.

Zapach: Na samym początku poczułam słodką nutę kakao, aromat jest bardzo intensywny i z czasem mnie męczył. Oczywiście nie miałam problemu wytrzymać z nim 15 minut, lecz nie polubiliśmy się na tyle, abym miała ochotę rzucić się na maskę.

Cena i dostępność: Jedna saszetka kosztuje około 5 złotych i można dostać je zarówno w sklepach internetowych, jak i stacjonarnych.

Działanie: Nie mam wymagającej cery, więc muszę przyznać, że spełniła moje oczekiwanie. Po zmyciu ujrzałam ładnie oczyszczoną, promienną i świetnie nawilżoną skórę.
Bił od niej naturalny blask, twarz była cudownie mięciutka. Uważam, że warto wykorzystać ją przed większym wyjściem, ponieważ świetnie przygotuje cerę przed nałożeniem makijażu. Produkt w żadnym stopniu nie miał negatywnego wpływu. Nie spowodował alergii, podrażniania czy zaczerwienienia.

Podsumowanie: Uważam, że maseczka sprawdziła się całkiem fajnie. Była przyjemna, daję jej mały minus za zapach, ale uważam, że jest to sprawa indywidualna.

Lubicie czekoladowe maseczki 7th Heaven?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.