czwartek, 3 sierpnia 2017

💗#1 Test maseczek 7th Heaven. Passion pell-off. 💗

Maski peel-off są moim wybawieniem, ponieważ moja naczynkowa cera nie lubi się z mocnymi produktami, które ją podrażniają. W moje ręce trafiło mazidło firmy 7th Heaven. Był to totalny debiut, ponieważ nigdy wcześniej ich nie używałam, chociaż widziałam je stacjonarnie w wielu drogeriach.
O produkcie:
 Przeznaczona do każdego rodzaju skóry. Ta niezwykle owocowa mieszanka owoców granatu, passiflory, malin, winogron, żurawiny wzbogacona witaminą E oraz przeciwutleniaczami pozostawia idealnie oczyszczoną twarz, którą pokochasz!
Opakowanie i wydajność: Kolorowa szata graficzna kusiła mnie do zakupu i pewnie bym się na nie wcześniej skusiła, lecz powstrzymywały mnie moje zbiory. Saszetka wygląda przepięknie, przyciąga wzrok. Z tyłu znajduje się naklejka z opisem kosmetyku w języku polskim. Produkt można otworzyć bez pomocy nożyczek, a jedno opakowanie w przypadku maski peel-off wystarczyło mi na pokrycie całej twarzy.

Konsystencja: Żelowe, niemal przezroczyste mazidło o lekko różowym kolorze z łatwością rozprowadza się po skórze. W ciągu 20 minut produkt zastyga i można go ściągnąć w całości. Podczas usuwania kosmetyk nie ciągnie skóry oraz jej nie brudzi.

Zapach: O mamuniu, pachnie mi tu świeżymi owocami. Rześki i niezwykle przyjemny aromat przypomina mi orzeźwiającego i kwaskowatego granata. Z czasem wyłapuję słodkie, malinowe nuty.

Rezultat: Byłam pozytywnie zaskoczona faktem, że maseczka bardzo ładnie oczyściła skórę, sprawiła, że była niesamowicie gładka i miękka. Nie była zaczerwieniona ani podrażniona, więc nadaje się dla problematycznej cery naczynkowej.

Cena i dostępność: Mazidło kosztuje około 5-7 zł i można zamówić je on-line w wielu sklepach internetowych lub zakupić w drogeriach stacjonarnych. Ja widziałam je między innymi w Wispolu.

Podsumowanie: Po zabiegach w domowym Mini Spa skóra wygląda promiennie i świeżo. Jestem z maski niezwykle zadowolona, podoba mi się działanie i zapach.

Lubicie maseczki 7th Heaven?
Którą najbardziej?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.