czwartek, 25 września 2014

Szampon Joanna- przyczyna łupieżu

Pierwszy raz miałam styczność z szamponami Joanna jakieś 5 lat temu.
Wtedy zużyłam całe opakowanie tego szamponu, byłam bardzo zadowolona.
Nie dostałam po nim łupieżu a włosy były śliczne, oczyszczone i długo świeże.
Jednak gdy użyłam go teraz miałam Boże Narodzenie pod koniec sierpnia.


Szampon Naturia został opracowany specjalnie z myślą o codziennej pielęgnacji włosów. Ulepszona receptura wzbogacona o naturalne ekstrakty roślinne zapewnia włosom i skórze głowy zdrowy i piękny wygląd.

Pomarańcza - zawiera kwasy owocowe, witaminę C oraz witaminy w grupy B, szczególnie ważne w pielęgnacji włosów.

Brzoskwinia - bogate źródło witamin oraz soli mineralnych, działa pielęgnująco na włosy i skórę głowy. 


Skład: Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Cocamide DEA, Soyamide DEA, Cocamidoproylamine Oxide, Sodium Laureth-5 Carboxylate, PEG-7 Glyceryl Cocoate, Polyquaternium-7, Prunus Persica Extract, Citrus Aurantium Dulcis Extract, Alcohol Denat., Propylene Glycol, Citric Acid, Disodium EDTA, Sodium Chloride, Parfum, Limonene, DMDM Hydantoin, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, CI 16255.     

Pojemność: 200 ml
Cena: ok. 4 zł 




Kupiła go moja siostra i postanowiłam go wypróbować.
Jadnak byłam przerażona następnego dnia rano.

Opakowanie jak widać ładne.
Bez problemu można je otworzyć i zamknąć.
Przeźroczysta butelka pozwala nam zobaczyć ile szamponu jeszcze zostało.
Zapach śliczny i długo wyczuwalny na włosach.
Szampon ma rzadką,wodnistą pomarańczową konsystencje przez co nie jest wydajny. 
Szampon ani nie zapobiega przetłuszczaniu się włosów, ani dobrze ich nie oczyszcza.
Kiepsko się pieni mimo SLS na drugim miejscu. Jak widać w składzie możemy nawet znaleźć alkohol denat który wysusza skórę głowy. 
Zauważyłam także że włosy są splątane po umyciu.
Teraz pare plusów. A więc produkt pochodzący z Polski.
Jest dostępny wszędzie nawet w osiedlowych sklepikach.
Cenowo zachęca ponieważ kosztuje od 3-4zł

Podsumowaując: Włosy po umyciu wyglądały jakbym była Panią Mikołajową.
Dostałam po nim łupieżu, włosy trudno się układały i ciężko było je rozczesać.
Skład nie zachęca. Średniak...
Szczerze mówiąc byłam zawiedziona bo kiedyś moje zdanie było całkowicie inne na temat szamponu.
Szkoda że nie przykładają większej uwagi do szamponów bo peelingi mają cudowne :)

Jakie są wasze odczucia? :)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.