poniedziałek, 28 stycznia 2019

Prawdziwa petarda, jedno z najlepszych mazideł. Le Cafe Mimi, Ekspresowa maska do włosów- REGENERACJA W MINUTĘ.

W październiku wybrałam się do Natury (nie zaglądam tam często, kilka razy do roku) i oniemiałam. Znalazłam w niej moje ukochane maski Cafe mimi w bardzo atrakcyjnych cenach! Z racji tego, że miałam już kilka prawdziwych perełek, tym razem skusiłam się na wersję żółtą z olejem jojoba oraz aminokwasami jedwabiu. Nie widziałam ich wcześniej w sieci, dlatego byłam prawdziwie zaintrygowana.


O produkcie:
Marzysz o mocnych i zdrowo lśniących puklach, ale nie masz czasu i ochoty na czasochłonne odżywki i zabiegi regenerujące pasma? Z myślą o Twoich potrzebach opracowano wyjątkową formułę ekspresowej maski do włosów Regeneracja w minutę Café Mimi Hair Mask.

Preparat jest przeznaczony do błyskawicznej odbudowy zniszczonych i przesuszonych kosmyków. Jego regenerująca receptura obfituje w wiele dobroczynnych składników aktywnych, wśród których prym wiedzie bogaty w antyoksydanty olej jojoba, który wzmacnia włosy od ich cebulek aż po same końce. Dzięki niemu pukle szybko zyskują zdrową sprężystość i witalność. Towarzyszą mu aminokwasy jedwabiu, które działają naprawczo na osłabioną strukturę włosów i nadają pasmom efektowną gładkość i połysk. Rezultatem aplikacji maski są doskonale odżywione, aksamitnie miękkie i wzmocnione pukle pełne naturalnego blasku.

W minutę odmień swoje włosy na lepsze z ekspresową maską Regeneracja w minutę Café Mimi Hair Mask!

Składniki aktywne:
Olej jojoba - wspaniale pielęgnuje włosy, odżywia na całej długości, wzmacnia cebulki, regeneruje strukturę, przywraca blask. Nadaje włosom objętość i gładkość, czyniąc je bardziej elastycznymi i silnymi, pobudza ich wzrost. Zawiera antyoksydanty, witaminy A,E,D sprzyjające aktywnej regeneracji.

Aminokwasy jedwabiu - łatwo przenikają w strukturę włosów, wzmacniają włókna i zamykają porozchylane i uwrażliwione łuski, poprawiają teksturę włosów, nadają zdrowy wygląd, ułatwiają układanie i dodają blasku.

Skład: Aqua, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil, Persea Gratissima (Avocado) Oil, Cetearyl Alcohol, Butyrospermum Parkii (Shea) Butter, Caprylic/Capric Triglyceride, Hydroxyethylcellulose, Silk Amino Acids, Betaine, Panthenol, Tocopheryl Acetate, Behentrimonium Methosulfate, Quaternium-87, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Perfume, Behentrimonium Chloride, Cetrimonium Chloride, Citric Acid.

Opakowanie: Już po raz kolejny zachwalam pomysł z użyciem 250 ml saszetki, która po pierwsze zajmuje mało miejsca, po drogie z łatwością można wydobyć z niej produkt. Każda maska ma inny kolor opakowania, w przypadku mojej wersji, jest to kolor żółty. Zatrzask porządnie przylega do otworu, nie otwiera się nawet podczas podróży.

Zapach: Ogromnym plusem jest niesamowity aromat. Moim zdaniem nuty zapachowe przypominają mi dobrej jakości perfumy, intensywny zapach pozostaje wyczuwalny na włosach aż do następnego mycia. Bardzo podoba mi się ten fakt, uwielbiam pachnące pasma.

Konsystencja: Biała maska o średniogęstej konsystencji rewelacyjnie rozprowadza się po włosach, nie spływa z nich, nie obciąża i nie sprawia problemów podczas zmywania. Kosmetyk jest niezwykle wydajny, takie opakowanie wystarcza mi na kilkanaście zabiegów.

Działanie: Zimą moje włosy potrzebują dodatkowego odżywienia i właśnie to uzyskałam. Maska natychmiastowo regeneruje i mocno nawilża, pasma po każdym użyciu wyglądają jak po wizycie u najlepszego fryzjera. Już podczas zmywania maski czuję wyraźną różnicę, pasma są ładnie rozdzielone, później nie mam problemów z ich rozczesaniem. Dodatkowo po wyschnięciu możemy zauważyć mocny blask, miękkość i cudowną gładkość. Włosy przestają się puszyć, od razu lepiej się układają i prezentują. Moje fale są ładnie podkreślone, jestem ciekawa, jak miałaby się sprawa u osób z kręciołkami.

Cena i dostępność: Kosmetyki można kupić w sieci i drogeriach stacjonarnych. Cena produktu waha się w granicy 9-11 zł, więc całkiem korzystnie.

Podsumowanie: Maska regeneracyjna jest dla mnie prawdziwym objawieniem. Produkt w żółtej saszetce jest jednym z najlepszych kosmetyków Cafe mimi, fantastycznie odżywia, nawilża i regeneruje, o tej porze roku jest koniecznością w moim przypadku.

Która maska obecnie jest Waszą ulubioną?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.