poniedziałek, 21 stycznia 2019

Jeden z najpiękniejszych topów holograficznych od Born Pretty Store.

Bardzo polubiłam lakiery do paznokci ze sklepu Born Pretty Store. Używam ich od roku i nigdy nie wywołały u mnie niepożądanych zmian i alergii, dlatego często wyszukuję interesujące perełki spośród fantastycznego asortymentu. Tym razem do gustu przypadł mi top z mnóstwem holograficznych płatków, prawdziwy Graal dla miłośników błyskotek. 


Opakowanie: Szklana buteleczka z prostą szatą graficzną składającą się ze złotych, wypukłych napisów wygląda bardzo estetycznie. Cieszę się, że każde opakowanie zostało dodatkowo zabezpieczone papierowym kartonikiem, na którym znajdziemy najważniejsze informacje.

Pędzelek: Porządny i spory trzonek idealnie leży w dłoni, malowanie jest proste i przyjemne. Długie włoski równomiernie rozkładają drobinki na płytce, manicure robi duże wrażenie. 

Konsystencja: Lakier należy do tych z grupy średniogęstych. W ekspresowym tempie zastyga na płytce, można więc stopniować ilość nałożonych płatków. Osobiście nakładam jedną, lubię delikatną, błyszczącą mgiełkę, która urozmaica nudną stylizację.

Pigmentacja/krycie/kolor: Niesamowity top możemy zakupić w 3 odsłonach. Każdy lakier różni się od siebie wielkością holograficznych płatków, ja zdecydowałam się na najmniejsze o nazwie Lady Vengeance. Top potrafi zdziałać cuda, niesamowicie przypadł mi do gustu efekt barwnej tęczy, najpiękniej wygląda w świetle.

Trwałość: Jestem pozytywnie zaskoczona faktem, że top tak dobrze się spisuje w roli lakieru nawierzchniowego. Bezproblemowo wytrzyma 6-7 dni w stanie nienaruszonym, nie zaobserwowałam popękanej, startej czy zabrudzonej warstwy. 

Sposób usunięcia: Pomimo delikatnych świecidełek, nie mam problemów z usunięciem starej stylizacji. Już przy pierwszym pociągnięciu nasiąkniętego wacika jestem w stanie zmyć manicure.

Cena i dostępność: Kosmetyk w sklepie internetowym (lub na ich stoisku na Alieexpress) Born Pretty Store kosztuje $3,59. Cena jest korzystna, małym minusem może być czas oczekiwania na przesyłkę, który wynosi ok. 4 tygodnie.

Podsumowanie: Top pięknie nabłyszcza, urozmaica zwykłą, nudną stylizację. Po nałożeniu topu paznokcie wyglądają bajecznie, całość przypomina mi manicure hybrydowy. 

Lubicie takie błyskotki?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.