czwartek, 24 stycznia 2019

Lakier satynowy od Avonu- czy jest wart swojej ceny?

Pamiętacie recenzję, w której przedstawiłam Wam lakier piaskowy marki Avon? Właśnie podczas tych zakupów skusiłam się również na produkt o niesamowitym, satynowym wykończeniu. Dawniej bardzo często korzystałam z topu nadającego ten efekt, ale ten zawsze się wyświecał po kilku chwilach. Z racji tego, że kosmetyki Avon są tanie, postanowiłam zakupić malowidło w pięknym, różowym kolorze.


O produkcie:
Zadbaj o modny wygląd swoich paznokci i sięgnij po lakier z naszej najnowszej kolekcji.
- trwały lakier do paznokci
- z modnym satynowym wykończeniem
- żywe, intensywne kolory
- idealny wybór na lato

Co może dla Ciebie zrobić nasz kosmetyk?
Stworzyliśmy lakier, który w pełni harmonizuje z letnią opalenizną Twoich dłoni. Żywe, głębokie barwy dostępnych odcieni podkreślą złocisto-brązowy kolor skóry. Lakier zapewni Twoim paznokciom najmodniejsze, satynowe wykończenie. Znajdziesz tu zarówno nowe, jak i klasyczne kolory. Szeroka paleta z pewnością pozwoli Ci wybrać coś dla siebie.

Opakowanie: Każdy lakier firmy Avon przychodzi do nas w czarnym, papierowym kartoniku. Znajdziemy na nim informacje o produkcie oraz skład. Buteleczka wykonana z porządnego szkła mieści w sobie 10 ml produktu. Szata graficzna jest bardzo minimalistyczna i prosta.

Pędzelek: Długie, proste i cienkie włosie będzie idealne dla osób z wąską płytką. Ja jednak bym je zamieniła, chciałabym, aby było płaskie i delikatnie przycięte (zaokrąglone) na końcu, malowanie tym lakierem byłoby o wiele łatwiejsze.

Konsystencja: Średniogęsty lakier zastyga w ekspresowym tempie, więc szanse na delikatne poprawki są małe. Po wyschnięciu produkt zamienia się w piękną, matową satynę.

Pigmentacja/krycie/kolor: Kosmetyk bardzo ładnie kryje już przy nałożeniu pierwszej warstwy, długie końcówki nie prześwitują. Lakier jest dostępny, o ile się nie mylę w 8 odcieniach, ja zdecydowałam się na Pampered Princess.
Żywy, bardzo przesłodzony róż z zatopionym, lekko fioletowym shimmerem prezentuje się naprawdę zacnie. Żałuję, że po wyschnięciu drobinki zanikają.

Trwałość: Byłam pozytywnie zaskoczona faktem, że lakier przez 5-6 dni wyglądał idealnie! Do samego końca pozostał matowy, nic nie popękało, nic się nie starło. Manicure do samego końca prezentował się nienagannie.

Sposób usunięcia: Zmywacz bezproblemowo radzi sobie z różowym lakierem, nie barwi przy tym skórek i płytki.

Cena i dostępność: Produkt kosztuje ok. 10 zł i można zakupić go u konsultantek Avon lub zamówić w sieci, która prowadzi sprzedaż kosmetyków.

Podsumowanie: Jestem ogromnie zadowolona z otrzymanego efektu, szkoda jednak, że po pomalowaniu nie widać tych pięknych, połyskujących drobinek.

Lubicie efekt matu?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.