czwartek, 3 stycznia 2019

3 interesujące i niebanalne topy oraz lakier peel-off. Moje zamówienie od Born Pretty Store.

Nareszcie udało mi się zrobić nowe zdjęcia, ponieważ obecna pogoda zdecydowanie nie ułatwia blogowania. Bardzo chciałam Wam pokazać najnowsze zamówienie związane ze współpracą w sklepie Born Pretty Store, które naprawdę przypadło mi do gustu. Spośród mnóstwa perełek wybrałam cztery, które najbardziej mnie zainteresowały.
Już nie mogę się doczekać, aż przyjdzie mi moje zamówienie, które złożyłam na dniach.


Na samym początku piękny top, który przy nałożeniu 2-3 warstw może zastąpić zwykły kolor na paznokciu. Mam już wersję 05 Rose of No Mans Land, a teraz zdecydowałam się na 07 The Rhine.
Połyskujące zielono-fioletowe płatki wyglądają cudownie, wczoraj złożyłam nawet zamówienie za inne wersje kolorystyczne. Podoba mi się fakt, że możemy używać go solo lub w duecie z kolorowymi bazami. Jest to świetna alternatywa dla pyłków, które wciera się w hybrydy, zapewniam, że manicure będzie wyglądać niezwykle i olśniewająco.
Cena $4,99


Skusiłam się także na lakier w odcieniu Blooming Plum. Jest to produkt peel-off, który nie wymaga usuwania przy pomocy zmywacza, ponieważ wystarczy go podważyć i ściągnąć jednym płatem. Wcześniej zamówiłam wersję czerwoną, a teraz skusiłam się na chrom o fioletowym zabarwieniu.
Cena $2,59


Gdy zobaczyłam to cacko, nie mogłam przejść obojętnie. Holograficzny top? Bomba!
Bezbarwy lakier, a w nim zatopione srebrne, błyszczące płatki. Sama wybrałam wersję Lady Vengeance, która z nudnej stylizacji potrafi wyczarować coś magicznego i niecodziennego.
Sądzę, że przykuje on wzrok każdej sroki, bo kto nie lubi holo?
Cena $3,59


Na samym końcu termiczny, również holograficzny top w nietypowym, czarnym odcieniu.
Pod wpływem ciepła staje się jaśniejszy, a spod spodu przebija się kolor bazowy. Czerń zamienia się w niemal przeźroczystą biel, rezultat wygląda nietypowo. Dawniej, gdy nosiłam hybrydy, często decydowałam się na termiczne, bardzo żałowałam, że po przejściu na lakiery tradycyjne, musiałam z nich zrezygnować.
Cena $3,99

Podsumowanie: Muszę przyznać, że tym razem jestem zachwycona z zamówienia i chyba każdy stwierdzi, że uwielbiam błyskotki. Uwielbiam świecidełka, a interesujące topy urozmaicą nudne paznokcie.


Ps. na hasło MFIK3 macie możliwość korzystania z 10% rabatu.


Kto jeszcze jest w #teamholonails ?
PS o którym lakierze chcecie przeczytać pierwszą recenzję?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.