środa, 28 czerwca 2017

Evree Magic Rose. Różany żel do mycia twarzy, kit czy hit?

Przez promocje w Rossmannie mój portfel cierpi. Polubiłam markę Evree, a szczególnie serię Magic Rose, która do tej pory świetnie się u mnie sprawdzała. Jak będzie w przypadku żelu?
O produkcie:
Żel do wszystkich rodzajów skóry

Różany żel do mycia twarzy do wszystkich typów skóry, szczególnie do cery mieszanej. Dzięki składnikom aktywnym skóra jest oczyszczona, nawilżona. Żel reguluje wydzielanie sebum oraz działa łagodząco, wzmacnia naczynka.

SKŁADNIKI AKTYWNE:
-ekstrakt z róży damasceńskiej
-pentavitin
-fitokompleks normalizujący (fiołek trójbarwny, malwa, łopian)

DZIAŁANIE:
-oczyszczona i nawilżona skóra
-wzmocnione naczynka
-efekt wygładzenia

Pragniesz dogłębnie oczyścić swoją skórę, a jednocześnie nawilżyć ją i ukoić?
Rozprowadź żel dłońmi na wilgotnej skórze twarzy. Poświęć chwilę na masaż, który dogłębnie oczyści skórę, pobudzi krążenie i pozwoli na wniknięcie składników aktywnych. Spłucz wodą. Twoja skóra będzie nawilżona i lekko zmatowiona. Stosuj rano i wieczorem. Stopniowo pozbędziesz się zaczerwienień, podrażnień i zaskórników.

Skład: Aqua, Sodium Lauroyl Methyl Isethionate, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Methyl Oleoyl Taurate, Lauryl Glucoside, Coco-Glucoside, Glycerin, Phenoxyethanol, Benzoic Acid, Sodium Chloride, Hydroxypropyl Guar, Propylene Glycol, Viola Tricolor Extract, Malva Sylvestris (Wild Mallows) Extract, Arctium Lappa (Burdock) Root Extract, Sambucus Nigra (Black Elderbeery) Extract, Rosa Damascena Flower Extract, Saccharide Isomerate, Panthenol, Parfum, Citronellol.
200 ml plastikowe opakowanie wyposażone jest w higieniczną i poręczną pompkę. Szata graficzna jest schludna i przypomina mi słodkie, dziewczęce i różowe kosmetyki dla nastolatek.
Wiecie, że nigdy nie cierpiałam różanego zapachu? Aromat żelu od Evree jest niezwykle subtelny i delikatny, więc nie trzeba obawiać się mocnych, kwiatowych nut.
Od samego początku jestem zaskoczona konsystencją, która jest bardzo rzadka, wręcz wodnista.
Podczas aplikacji na dłoń należy uważać, aby nie przelał się przez palce, więc dla niektórych poziom gęstości żelu może być minusem.
Mnie w żadnym wypadku to nie przeszkadza, ponieważ produkt świetnie się pieni i nie sprawia problemów podczas mycia. Pomimo tego, że jest wodnisty, to jego atutem jest dobra wydajność, już mała ilość płynu jest w stanie oczyścić całą twarz.
Skóra po umyciu jest niezwykle gładka i czysta, mazidło świetnie usuwa nadmiar sebum, a cera wygląda zdrowo i promiennie.
Plusem jest fakt, że po osuszeniu nie ma najmniejszego efektu ściągnięcia czy wysuszenia.
Twarz jest gotowa do następnego etapu pielęgnacji.
Ja swoją buteleczkę kupiłam w Rossmannie i zapłaciłam około 15-16 zł.
Uważam, że jest to jeden z przyjemniejszych produktów myjących, polecam do w 100%.

Lubicie kosmetyki Evree?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.