czwartek, 8 czerwca 2017

💅💓Makowa czerwień u stóp od Silcare. Recenzja lakieru z serii Color it Premium.💓💅

Od 2-3 lat jestem zadowolona z produktów firmy Silcare. Zaczęłam ich używać na początku mojej przygody z hybrydami. Polubiłam podstawową serię Color it!, dlatego nie mogłam się oprzeć ulepszonej Premium.
Miałam już okazję użyć kilku kolorków, dlatego po miesiącu przychodzę z rzetelną recenzją.

O produkcie:
Nowość - Color IT Premium. Klasa Premium wśród lakierów hybrydowych w rewelacyjnej cenie.
Wprowadzamy jeszcze nowocześniejszą formułę nadającą paznokciom perfekcyjny wygląd. Zwiększona ilość pigmentu daje efekt doskonałego krycia płytki paznokcia wybranym kolorem. Nakłada się łatwo i szybko. Nie osłabia płytki. W 100% ściąga się z paznokcia acetonem lub płynem do hybryd. Hybryda Color IT Premium doskonale utrzymuje się paznokciach, a jej kolor jest intensywny, wciąż świeży, nie matowieje.

CECHY
-optymalne nasycenie barwą
-idealne krycie płytki paznokcia już przy pierwszej warstwie
-nowe szklane opakowanie
Opakowanie: Bardzo się cieszę, że producent ulepszył opakowanie. Aktualnie buteleczki wykonane są z czarnego szkła, które nie przepuszcza światła. Jest to bardzo istotne, ponieważ jak wiadomo, promienie UV niszczą lakier.
Na górze plastikowej nakrętki znajduje się numerek, dzięki któremu można odnaleźć poszczególne odcienie na wzornikach.
Do gustu przypadł mi płaski pędzelek. Nie jest za duży, ale też nie jest za mały. Świetnie sprawdza się podczas malowania paznokci u rąk, jak i u stóp.
W opakowaniu znajduje się 6g produktu.
Konsystencja: Bajka! Jest perfekcyjnie gęsta, nie spływa z bazy, nie zalewa skórek oraz się nie kurczy. Produkt jest zdecydowanie ulepszony, ponieważ nie trzeba go "przymrażać", aby pozostawał na swoim miejscu. Podczas malowania nie robi smug, ładnie się poziomuje i nie tworzy nierówności.
Największym, oczywiście pozytywnym zaskoczeniem jest pigmentacja. W przypadku mojej "makowej czerwieni" wystarczyła już jedna, bardzo cienka warstwa do pełnego krycia.
Podobnie jest w przypadku innych kolorów, co można zauważyć na wzorniku.

Odcienie: Silcare w swojej ofercie ma 140 lakierów, zaczynając od neonów, przez pastele, nudziaki, perły, i ciemne barwy.
Każdy znajdzie swój ulubiony kolor, który występuje w wielu odcieniach.

Trwałość: Lakier zawsze nakłam na bazę Silcare Garden of Colour i u mnie trzyma się bez zarzutu nawet do miesiąca. Zapewne produkt pozostałby i dłużej, ale usuwam go ze względu na pokaźny odrost. W ciągu noszenia stylizacji malowidło nie zmienia swojego koloru, nie odbarwia się i nie pęka. Od samego początku do końca wygląda nieskazitelnie.

Cena i dostępność: Buteleczka kosztuje tylko 11,99 zł, a można ją dostać w sklepie internetowym Silcare i innych hurtowniach kosmetycznych.
Za polubienie profilu Silcare na FB możemy otrzymać -20% rabat i cena lakierów sięga ok. 10 zł. Warto skorzystać z tej oferty. 

Podsumowanie: Jestem zadowolona z serii Premium. Malowanie paznokci jest bajecznie proste, a pedicure wykonałam w niecałe 30 minut.
Plusem jest ich pigentacja, trwałość oraz niska cena. Jeszcze nie raz skuszę się na kilka buteleczek. 
Poznałyście może firmę Silcare?

4 komentarze:

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.