sobota, 14 listopada 2015

Czym Avon zachwycił mnie tym razem? :)

W poniedziałek lub wtorek dostałam zamówienie z Avonu. Tym razem skromne,ale jak bardzo cieszy.
Każdy produkt dostępny jest w aktualnym katalogu, ja zamówiłam je przed premierą :)
W moje ręce wpadła czekoladowa maska do twarzy oraz balsam do ciała.
Gdybyście tylko mogły powąchać te cuda <3
Za maseczkę zapłaciłam 5,99zł,a za balsam 13,99zł :)

Czekoladowa, nawilżająca maseczka do twarzy z ekstraktem z kakaowca doskonale odżywia pozostawia skórę miękką i gładką nie przesusza
Jak działa: 
Bogata formuła maseczki nawilża i odżywia skórę pozostawiając ją miękką, gładką i jędrną. Łatwo się rozprowadza i spłukuje. 


Już miałam przyjemność jej użyć i muszę powiedzieć,że jest całkiem fajna.
Skóra jest niezywkle gładka przez kilka dni,co jest u mnie niesamowite.
Zapach jest do tego stopnia obłędny,że mój pies chciał ją zlizać i nie pozwalał mi odejść.
Pachnie niczym nutella,a wygląda jak czekolada z tubki <3

Rozświetlające masło do ciała z pyłem perłowym i algami morskimi 
• zapewnia długotrwałe nawilżenie 
• widocznie poprawia kondycję skóry 
• przywraca naturalny blask

Jak działa: 
Bogata formuła dzięki dodatkowi pyłu perłowego i alg morskich daje skórze natychmiastowe uczucie nawilżenia oraz wygładzenia przywracając jej naturalny blask. Łatwo się rozprowadza i szybko się wchłania. Testowany klinicznie i dermatologicznie. Odpowiedni dla wszystkich typów skóry.

Balsam zamknięty jest w uroczym słoiczku. Zapach piękny,kwiatowy.
Nie używałam go jeszcze na całe ciało,lecz na dłoni widać jak cudownie rozświetla.

Lubicie kosmetyki Avon? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.