czwartek, 12 listopada 2015

Spory pomadkowy zapas od firmy GAL

Od jakiegoś czasu mam strasznego fioła na punkcie odżywionych,miękkich ust.
Jak wiemy,pogoda Nas nie rozpieszcza i wargi są wysuszone i popękane.
Do testów dostałam trzy pomadki i aby recenzja była subiektywna dałam jedną mamie i siostrze.
Nigdy wcześniej nie miałam z nimi styczności,ale pewnie bym je kupiła z ciekawości.

Jesteście ciekawe jakie mam o nich zdanie?

Pomadka ochronna z wisiołkiem spisała się bardzo pozytywnie. Zielona plastikowa tubeczka wykonana jest z całkiem dobrego materiału. 
Szminka zapakowana jest w ładne,schludne opakowanie. W środku znajdziemy informacje o produktach firmy GAL.
Dzięki takiemu designowi zwróciłabym uwagę i wybrała właśnie ten kosmetyk.
Sztyft nie pozostawia koloru na ustach i posiada delikatny,niemal nie wyczuwalny zapach.
Skład dość przyjemny,nie mam większych zastrzeżeń,
Pomadka idealnie sunie po ustach,chociaż moja mama mówi że jest za twarda.
Ja jednak lubię taką konsystencję,ponieważ się nie łamie.
Kilka chwil po aplikacji czuję znaczną różnicę.
Usta przestają piec i odczuwam komfort. Wargi szybciutko wracają do nienagannego stanu.
Poniżej podaję link do strony,na której znajdują się informacje o produkcie.


Następnie przyszła pora na dwie takie same pomadki,lecz o innych zapachach.
Ja do testów wybrałam wersję o aromacie białej czekolady,siostrze zaś spodobała się truskawka.
Tutaj pomadki mają już nieprzeźroczyste białe opakowanie i również zapakowane są w pudełeczko.
Pomadka zawiera zbitą,twardą konsystencję i bardzo dobrze sunie po ustach.
Zapach w przypadku tych produktów,jest intensywny i wyczuwam go na ustach przez dłuższy czas.
Gdy maluje się czekoladką,mam wrażenie że właśnie zjadłam przepyszną mleczną czekoladę.
Truskawkowa szminka przenosi mnie myślami do lata i pysznych owoców.
Mimo tego,że używam jej kilka razy dziennie, nie zauważyłam większych strat. 
Podoba mi się jej wydajność i działanie. 
Polecam każdej maniaczce pomadek :)


Znacie pomadki firmy GAL? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.