poniedziałek, 16 listopada 2015

Niekończący się szampon

Od paru tygodniu niemal cały czas używam jednego szamponu,który bardzo przypadł mi do gustu.
Zamówiłam go zachęcona wieloma pozytywnymi opiniami na portalach i blogach.
Za 500ml butlę zapłacimy w granicy 10-12zł,uważam że jest to niska cena za świetny produkt.

Szampon zawiera kolagen oraz kwasy owocowe AHA - do każdego rodzaju włosów. Kolagen - chroni włosy przed wnikaniem szkodliwych substancji z otoczenia, intensywnie odżywia i nawilża zniszczone i osłabione włosy, odbudowuje strukturę ich strukturę. Powoduje, że włosy są przyjemne i miękkie w dotyku. Zawarte w szamponie kwasy owocowe (kwasy AHA) odżywiają i oczyszczają włosy przydając im świetlistego blasku.

Szampon zamknięty jest w przeźroczystej dużej butli,mam mały problem z aluminiową zakrętką.
Nie jestem jej w stanie otworzyć gdy mam mokre dłonie.
Otwór opakowania jest mały i nie musimy obawiać się o nadmiar wylanego płynu.
Dlaczego nazwałam go niekończącym? Ponieważ mimo regularnego stosowania nie widać wielkiej różnicy w ubytkach.
Produkt ma fajną,gęstą białą konsystencję,która się świetnie pieni. 
Muszę także przyznać,że wyczuwam bardzo przyjemny zapach,który pozostaje na włosach przez dłuższą chwilę.
Włosy po umyciu są gładkie,nie plączą się oraz pięknie błyszczą.
Produkt nie podrażnił mojego sklapu oraz nie zauważyłam skutków ubocznych :)
Jestem bardzo zadowolona i chętnie wypróbuję inne wersje :)
Jedynym minusem jest dostępność,ponieważ można kupić go w internecie lub prywatnych sklepikach.

Miałyście może tego przyjemniaczka? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.