czwartek, 19 listopada 2015

Ulubieńcy od A do Z.

Dziś luźny post o moich ulubieńcach.
Przeglądając Youtube trafiłam na wiele ciekawych filmów na temat ulubionych firm.
Jest ich wiele,ale każda z nas ma swoją jedyną.
Jestem ciekawa jakie firmy polubiłyście najbardziej

A na pierwszy rzut idzie firma Avon. Nie przepadam za ich kolorówką,lecz uważam że mają ciekawe perfumy.
Polubiłam także serię Planet Spa.

B przypomina mi o kosmetykach Babci Agafii i Balea.
Od jakiegoś czasu pokochałam rosyjskie kosmetyki. Te drugie uwielbiam zaś za niesamowity zapach.

C i tutaj pojawił się mały problem. Musiałam chwilkę pomyśleć i do głowy wpadła mi firma Celia.
Na wyjazdach zawsze używam saszetkowych szamponów i odżywek.

D wiąże się z firmą Dove. Mają najlepszy rozświetlający balsam do ciała.

E oczywiście przypomina mi o firmie Eveline i Essence. Pierwsza firma posiada cudowny eyeliner,zaś druga konturówki do ust.

F tutaj postawię na Farmone. Szampon dosłownie uratował mnie przed codziennym myciem włosów.

G i cudowne produkty Golden Rose. Uwielbiam ich lakiery do paznokci. Muszę przetestować jeszcze pomadki i konturówki.

H oczywiście kojarzy mi się z firmą Hakuro,która produkuje świetnej jakości pędzle.

I przypomina mi o firmie Isana. Bardzo lubię ich żele pod prysznic.

J jak Joanna,mowa o peelingach do ciała. Pachną nieziemsko!

K należy do Kallosa. Znalazłam ulubione maski do włosów i używam ich bardzo często.

L jak Lovely i niezapomniana mascara Pump Up. Chociaż znalazłam godnego zastępcę,ciągle wracam do tej mascary.

M należy do lakierów Manhattan oraz Maybelline. Moje dwie ulubione firmy,które produkują między innymi lakiery.
Nie mogę pominąć także firmy Makeup Revolution.

N jak Nivea. Zaprzyjaźniłam się z ich balsamami rozświetlającymi.

O jak Organique i moje czarne mydełko.

P dla Pierre Rene i przyjemnych podkładów.

R przynosi mi na myśl firmę Rimmel. Nie polubiłam sie z ich tuszami,ale lakiery mają na 6 z plusem.

S oczywiście należy do firmy Sleek! Nie każda paleta jest genialna,ale mam sentymant dla tej firmy.

T jak Tangle Teezer. Nie wyobrażam sobie czesać włosów niczym innym. Zresztą nic innego ich nie rozczesze.

U jak Uroda. Dawniej używałam produktów właśnie tej firmy i sprawdzały się całkiem okej.

W należy do firmy W7. Mają najlepsze i najtańsze farbki do ust.

Y i perfumy Yodeyma. Firma która produktuje perfumy sygnowane na drogie marki. 

Z kończy firma Ziaja. Uwielbiałam mydła pod prysznic,lecz nie mogę ich teraz odszukać w drogerii.


Może któraś z wymienionych firm jest również Waszą ulubioną? :)


Wrr uważajcie na Rossmann i sprawdzajcie ceny z rachunków! 
Ja kupiłam dwa tusze,a ceny na paragonie były 1zł wyższe niż w szafach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.