piątek, 27 listopada 2015

Jak spiszą się lakiery za 3,49zł?


Jestem zwolenniczką tanich lakierów. Gdy spodoba mi się lakier,który kosztuje ponad 10zł, wydaję na niego pieniążki z wielkim bólem.

Już od dłuższego czasu testowałam ciekawe malowidła z firmy NYC.
Firma niestety nie jest dobrze znana,lecz bardzo lubię ich kosmetyki.

Jak spiszą się tanie lakiery?
Czy producent spełni swoją obietnicę?


Od producenta:

To lakier do paznokci schnący w zaledwie 60 sekund.

Pędzelek dobrze rozprowadza lakier, który dzięki doskonałej konsystencji nie tworzy smug, paznokcie są pokryte idealnie gładką warstwą .
Przepięknie prezentuje się na paznokciach dając połyskujące wykończenie.

Pojemność: 9.7ml

Lakier jak widać znajduje się w bardzo ładnej i wcale nie tandetnej buteleczce. Do wyboru mamy ogromną gamę wielu odcieni.
Ja w swojej kolekcji mam trzy i o nich dziś opowiem.
Jasny fiolet,mięta i zieleń pięknie prezentuje się na paznokciach. Kolor jest żywy i błyszczy sie nawet bez topu. 
Dzięki blaskowi wyglądają niczym hybrydy :)
Pędzelek może nie jest wyprofilowany i chociaż jest cienki,nie miałam problemów z pomalowaniem paznokci.
Nadaje sie nawet do malutkich,wąskich paznokci, nie ma obawy że pobrudzi skórki.
Konsystencja jest pomiędzy. Nie jest rzadka, nie jest gęsta. 
Musze stwierdzić,że bardzo szybko schnie i to bez użycia wysuszacza.
Do pełnej satysfakcji wystarczą dwie warstwy,lecz przy jasnych przyda się trzecia.
Nie tworzy smug, tak jak zapewnia producent.
Teraz najlepsze... Lakie w idealnym stanie wytrzymuje 5-6dni! Jest to rekord jak na tak tani produkt.
Minusem jest dostępność,ponieważ można dostać je tylko w sklepie kosmetykizameryki.pl
Osobiście bardzo przypadły mi do gustu i chętnie zamówię więcej odcieni :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.