piątek, 7 sierpnia 2015

Tag: 5 ulubionych lakierów

Uwielbiam odpowiadać na różne Tagi. W tym poście opowiem o moich 5 paznokciowych ulubieńcach.
Pomysł zobaczyłam u Karoliny Stylizacje,którą bardzo lubię i często oglądam :) 
Jestem ciekawa jakie lakiery właśnie Wy lubicie :)

1.Na pierwszym miejscu królują lakiery hybrydowe Silcare.
Latem wygrywają hybrydy. Zwykły lakier nie przetrwałby tylu przygód,więc stawiam na wygodę i przez 2tygodnie nie muszę martwić się pazurkami. 
Latem przy wielu pracach na dworze,paznokcie łamały się niemiłosiernie. Dzięki hybrydzie są utwardzone i zabezpieczone.

2.Na drugim miejscu znajdują się lakiery Maybelline Super stay 7 days.
Lakier kupiłam za grosze w drogerii internetowej. Wybrałam delikatny jasny fiolet,który ląduje dość często na moich paznokciach. Jest trwały(wytrzymał nawet 7dni),a do tego tani. Cena regularna sięga ok. 12zł,więc zważając na jest plusy jest wart tej ceny.
Paznokcie pomalowane nim,wyglądają jak hybryda. Pędzelek jest idealnie wyprofilowany i cudownie sunie po płytce.

 3.Trzecią pozycję zajmują lakiery BeBeauty z Biedronki.
Jakiś czas temu Biedronka zaopatrzyła sklep w świetnej jakości lakiery. Producentem tych cudeniek jest Bell,a można kupić je niemal o połowe taniej niż lakiery pod szyldem firmy.
Niestety minusem jest dostępność,ponieważ dostępne są co jakiś czas. W swojej kolekcji mam ok. 20 lakierów BeBeauty i jestem nimi wręcz zauroczona. Jak dla mnie nie mają minusów. Pięknie kryją,a trwałość spokojnie sięga 5-6dni. 
Cena także kusi,bo za ok.4zł możemy kupić świetny produkt.

4.Poza podium,ale nie przegrany znajduje się lakier NYC.
Pierwszy raz miałam styczność z tymi lakierami rok temu,kiedy kupiłam kilka kolorów w drogerii internetowej. Kosztują grosze,bo ok. 3zł. Pięknie kryją już nawet przy jednej warstwie. Są trwałe i w swojej ofercie znajdują się lakiery metaliczne,perłowe,pastele,brokaty itd. 

5.Na ostatnim miejscu,ale nie najgorszy znajduje się lakier hologroficzny.
Uwielbiam go! <3 Lakier dostałam dzięki uprzejmości firmy Allepaznokcie. Od zawsze marzyłam o tym ślicznym cudaku. Zdecydowanie przyciąga wzrok,niestety minusem jest trwałość. Na pazurkach pozostaje w idealnym stanie przez 2-3dni. Potem zaczyna schodzić z końców. 
Wybaczam mu to jednak,bo paznokcie wyglądają bajkowo.


A jaki jest Top 5 Waszych ulubionych lakierów? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.