czwartek, 14 marca 2019

Propozycja 10 kolorów, które wiosną będą wyglądać obłędnie. Trendy 2019 roku. Jakie stylizacje będą rządzić?

Zapoznałam się z obecnymi trendami, wiosną będą rządzić bogate zdobienia, brokaty, błyskotki, koral i nudziaki. Spośród produktów w mojej kolekcji wybrałam kilka lakierów, które moim zdaniem o tej porze roku będą wyglądać niesamowicie. Muszę przyznać, że "paznokciowa moda" w 2019 roku bardzo przypadła mi do gustu, z chęcią będę korzystała z pomysłów.

Jeśli już o błyskotkach mowa, sądzę, że świetnym topem będzie produkt, który przypomina efekt syrenki. W świetle mieni się na kilka kolorów, między innymi na: złoty, zielony, niebieski i różowy.
Taki żuczek na bank zwróci uwagę, chociaż na pierwszy rzut oka wygląda niepozornie. Można nakładać go na czarną lub kolorową bazę, a efekt będzie nieziemski.

Zostańmy przy błyskotkach, a konkretniej przy kolejnym lakierze nawierzchniowym. W bezbarwnym produkcie zostały zatopione holograficzne płatki, które mienią się na tysiące różnych barw. Kosmetyk urozmaici nudny manicure, jestem na tak!
RECENZJA- KLIK

Postanowiłam opowiedzieć również o lakierach holograficznych w dwóch odcieniach. Skoro wiosną ma rządzić przepych i blask, zdecydowałam się na umieszczenie ich w zestawieniu. Na samym początku wręcz nudziakowy róż, subtelny, dziewczęcy.

Z drugiej strony mam również ochotę na coś zdecydowanego, dlatego nie mogłam pozostawić obojętnie ciemniejszego, landynkowego różu. Połyskujące drobinki odbijają światło, blichtr pełną gębą.

Czy podoba Wam się koral? Mnie bardzo! Barwa roku 2019 bez dwóch zdań będzie często gościła na moich paznokciach. W moim zestawieniu pojawią się dwa odcienie koralowego, ponieważ nie każdy przepada za żywym, wręcz neonowym kolorem, który pojawił się jako pierwszy.
RECENZJA- KLIK

Następnie jaśniejszy, pastelowy koral wpadający w łososiowy. Ta barwa również do mnie przemawia, jest spokojniejsza, nie rzuca się tak w oczy, dlatego nada się dla osób lubiących trendy, a nie chcących się wyróżniać.
RECENZJA- KLIK

Jestem zauroczona efektem kociego oka, metaliczny pomarańcz w kontakcie z magnesem potrafi oczarować. Na płytce możemy zaobserwować pręgę, która mieni się podczas poruszania dłonią.

Część dalsza świecidełek, tym razem już stonowany, pastelowy, perłowy róż, pozostawiający jasną poświatę.
RECENZJA- KLIK

Z racji tego, że nudziaki zawsze są na topie, postanowiłam zaproponować Wam dwa różne kolory. Pierwszy, cielisty beż podpasuje osobom, które kochają minimalizm.

Drugi nude jest hitem 2019 roku, brzoskwiniowy beż wygląda delikatnie, jasne barwy są w modzie. Naturalnie wyglądające stylizacje paznokci są prawdziwym trendem.

Co sądzicie o moich propozycjach?
Czy skorzystacie z trendów?

2 komentarze:

  1. Fajna różnorodność :) Miałam kiedyś lakiery z GR, ale były tragiczne...

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.