niedziela, 20 grudnia 2015

Srebrny pył od Rimmela

Zakochałam się w piaskowych lakierach. 
Uwielbiam ich strukturę oraz czas schnięcia. 
W drogerii Kosmetykizameryki zamówiłam prawie 10 piaskowców i używam ich niezwykle często.
Polubiłam firmę Rimmel chociaż nigdy nie przepadałam za ich produktami. Muszę jednak stwierdzić,że lakiery mają godne uwagi.

Dziś zapraszam na recenzję lakieru Space Dust.

Lakier dostępny jest w 5 wersjach kolorystycznych. Niebieskim,ciemno zielonym,ciemno różowym, srebrnym oraz w odcieniu różowego złota.
Ja mam dwa ostatnie i pięknie prezentują w świątecznych stylizacjach. 
Wyglądają elegancko w połączeniu z czerwienią czy niebieskim.
Buteleczka wygląda schludnie i ma pojemności 8ml. 
Kosztuje w granicy 5zł( w sklepach internetowych) i 10zł w sklepach stacjonarnych.
Bardzo spodobała mi się pigmentacja i krycie. 
Już jedna warstwa wystarczy by ładnie pokryć całą płytkę paznokcia. 
W środku znajdują się drobinki,które mają różną wielkość. 
Brokat ślicznie połyskuje w świetle, co można zauważyć na zdjęciu.
Lakier schnie bardzo szybko i nim pomalujemy drugą dłoń, pierwsza już wyschnie i jest gotowa do ponownego malowania. Posiada wygodny,szeroki pędzelek który ułatwia malowanie.
Muszę pochwalić go także za trwałość. Wygląda bardzo ładnie nawet przez 4-5dni. Trzyma się znacznie lepiej niż piasek Wibo.

Chętnie skuszę się na inne odcienie,ponieważ bardzo mi się podobają.

Macie może piaski firmy Rimmel? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.