czwartek, 3 grudnia 2015

Kilka filmowych propozycji na świąteczne wieczory.

Cały grudzień jest magiczny ze względu na zbliżające się święta. Jak spędzam chłodny wieczór gdy mam wolne?
Uwielbiam oglądać filmy i co roku mam swój "pakiet" świąteczny,który oglądam na około.

Jak przedstawia się moja świąteczna playlista?

1.Kevin sam w domu.
Nie ma świąt bez Kevina! Gdy byłam mała oglądałam go dosłownie kilka razy w tygodniu.
Naleźy do grupy filmów,które zawsze zobaczę z przyjemnością

2.Kevin sam w Nowym Jorku.
Oczywiście musi pojawić sie także druga część. Mały łobuz tym razem przez pomyłkę poleci do Nowego Yorku.
Historię Kevina każdy zna i lubi.

3.Listy do M.
Polska komedia romantyczna w której grają świetni aktorzy. Co wydarzy się w magiczny wigilijny wieczór?

4.Listy do M 2.
Już wspominałam,że film przypadł mi do gustu bardziej niż 1 część. Co zmieniło się u bohaterów po czterech latach?

5.Powodzenia Charlie: Film drogi
Ten film akurat oglądałam z siostrą na Disney Channel. Duncanowie postanowili spędzić święta u dziadków w Palm Springs,jednak napotkają pewne komplikacje.
Świetna komedia dla młodszych jak i starszych.

6.Święta Last Minute.
Następna komedia,która bawi mnie do łez. Dojrzałe małżeństwo dowiaduje się,że córka nie pojawi się na świętach, postanawiają wyjechać do ciepłych krajów.
Co zrobią gdy córka postanowi przyjechać?

7.Kraina Lodu
Każdy zna piosenką "Ulepimy dziś bałwana" i przyjemną bajkę opowiadającą o Annie i Elsie.

8.Wesołych Świąt (2006)
Steve jak co roku szykuje imponujące świąteczne dekoracje. Tym razem zyskuje godnego siebie rywala, sąsiada Buddy'ego.

9.Cztery Gwiazdki
Tym razem Kate i Brad muszą spędzić święta z rodziną,ponieważ pogoda pokrzyżowała ich plany. Świetna komedia w której gra Reese Witherspoon oraz Vince Vaughn.


10.W krzywym zwierciadle: Witaj, Święty Mikołaju
Rodzinka Griswaldów bawi mnie od wilu lat,szczególnie scena z wiewiórką i kotem.


11.Dziennik Bridget Jones
Może to nie typowo świąteczny film,ale uwielbiam jej perypetie.
Renee gra cudownie niezdarną i nieokrzesaną Bridget.


Jakie świąteczne filmy polecacie? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.