czwartek, 10 grudnia 2015

Top 10- Ulubione filmy romantyczne

Jeśli nie jesteście fankami filmów świątecznych,przedstawie Wam kilka romantycznych propozycji.
Uwielbiam je oglądać mimo,że nie każdy kończy się tak jak chcemy.
Filmy napisane są losowo,ponieważ ciężko było mi wybrać miejsca na podium :)

1.Titanic
Nie mogę pominąć oczywiście Titanica i cudownej,lecz nieszczęśliwej miłości.
Film każdy zna i mam nadzieję,że lubi. Uwielbiam zarówno Leonardo jak i Kate.

2.Love,Rosie
Rosie i Alex znają się od dzieciństwa. Gdy chłopak wyjeżdża z Dublina na studia do Ameryki, ich wieloletnią przyjaźń czekają ciężkie chwile.

Oglądałam go wiele razy i każdym razem podoba mi się jeszcze bardziej. Do samego końca nie wiedziałam jak będzie wyglądać zakończenie.
W planach mam przeczytać książkę i porównać oba dzieła.

3. 3m nad niebem
Buntowniczy Hache, uczestnik wyścigów motocyklowych i entuzjasta ryzyka, poznaje Babi, dziewczynę z dobrego domu. Mimo dzielących ich różnic zakochują się w sobie.

Przeczytałam zarówno książkę jak i obejrzałam film z 10razy.  Film opowiada o dwójce młodych ludzi,którzy pochodzą zupełnie z innych światów. Jak skończy się ich historia?

4.Dla Ciebie wszystko
Na pogrzebie przyjaciela dochodzi do spotkania byłych kochanków. Dawne uczucia i związane z nimi konflikty powracają.

Przepiękny film pokazujący,że prawdziwa miłość nie przemija mimo wielu lat. Film powstał na podstawie książki Nicolasa Sparksa. 
Wciągająca opowieść,którą warto przeczytać i obejrzeć. 
Koniec całkowicie nie do przewidzenia,a było tak pięknie.

5.Pamiętnik
Stary mężczyzna czyta chorej na Alzheimera kobiecie pamiętnik opisujący historię miłości dziewczyny z zamożnego domu i ubogiego pracownika tartaku. 

Poezja <3 Męczę ten film od wielu lat i z każdym rokiem podoba mi się coraz bardziej.
Nicolas Sparks wie co pisać,aby później powstał wspaniały film.

6.Szczęściarz (2012)
Żołnierz postanawia odnaleźć dziewczynę, której zdjęcie uratowało mu życie. 

Zac Efron gra tutaj żołnierza,który powrócił z Iraku. Przeżył dzięki zdjęciu dziewczyny,którą postanowił odszukać. 
Co wyniknie z ich spotkania?

7. 4 wesela i pogrzeb
Charles jest częstym gościem na weselach przyjaciół. Nie zamierza się żenić do czasu, aż poznaje piękną Amerykankę. 

Do tego filmu musiałam dorosnąć,ponieważ zabierałam się do oglądania od wielu lat. Dopiero niedawno zobaczyłam go w całości i niesamowicie mi się spodobał. 

8.Wzgórze nadziei
W czasie wojny secesyjnej ranny żołnierz Inman stara się dotrzeć do domu, gdzie czeka na niego ukochana Ada.

Bardzo długi,lecz wciągający film. Dzięki niemu polubiłam Nicole Kidman,której wcześniej nie akceptowałam.
Ukochany Ady (Nicole) wraca do domu po cięzkiej walce,lecz spotyka go wiele przeszkód.
Czy uda mu się do niej dotrzeć?

9.Wiek Adaline
Historia urodzonej na początku XX wieku młodej kobiety, która wskutek wypadku przestaje się starzeć. Gdy poznaje mężczyznę, zaczyna rozważać wyjawienie sekretu swojej nieśmiertelności.

Cudowna gra Blake Lively odegrała tu dużą rolę. Niemal magiczny film,ponieważ opowiada o histori kobiety,która nie starzeje się. Czy to się zmieni gdy odnajdzie miłość?

10.Gwiazd naszych wina
Cierpiąca na raka tarczycy Hazel za namową rodziców idzie na spotkanie grupy wsparcia. Poznaje tam nastoletniego Gusa, byłego koszykarza z amputowaną nogą.

Niestety kolejny film bez happy endu. Bardzo wzruszająca historia pary nastolatków chorych na raka.

+11. Dziennik Bridget Jones
Ekranizacji powieści Helen Fielding. 32-letnia Bridget Jones zaczyna prowadzić intymny dziennik, który pomaga jej odmienić swoje życie.

Bonusowo pojawił się film o pechowej kobiecie,która poszukuje miłości. Uwielbiam oglądać jej perypetie.

+12. Szkoła uczuć
Popularny w szkole Landon zaczyna spotykać się z nieśmiałą córką pastora. 

Następny film nakręcony na podstawie książki Nicolasa Sparksa. Pokazuje jaka miłość jest nieprzewidywalna.


Jakie romansidła lubicie ? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.