wtorek, 8 grudnia 2015

Mnie też odwiedził Mikołaj! :)

Trudno w to uwierzyć,ale mnie też odwiedził Mikołaj. 
Jednak musiałam mu pomóc i wybrać się po prezent do sklepu. Pod koniec listopada uświadomiłam sobie,że potrzebuję nowego telefonu,bo starym mogłabym zabić.
Od początku wiedziałam,że chcę Samsunga. Lubię tą firmę i ich telefony zawsze się u mnie sprawdzały.
Wybór padł na Samsung Galaxy J1. Nie jestem fanem gadżetów,więc taki telefon mi w zupełności wystarczy.
Ma nowego Androida oraz całkiem przyjemny aparat. W obsłudze jest niezwykle łatwy i nie muszę się męczyć podczas używania.

Przy okazji wstąpiłam do sklepu z akcesoriami i założyłam na ekran szkło hartowane oraz kupiłam różowo neonowy silikonek. Genialnie prezentuje się z białym telefonem.

Jaki prezent Wam przyniósł Mikołaj?


Ps. Kochane wyniki rozdania pojawią się jutro,ponieważ mam w domu spory remont.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.