niedziela, 27 grudnia 2015

Odwiedził mnie niemiecki Mikołaj :)

Chyba byłam grzeczna,bo odwiedził mnie niemiecki Mikołaj. W swoim worku miał dla mnie duży podarunek.
W środku znalazłam sporo kosmetyków firmy Balea oraz masę słodyczy. 
Uwielbiam te zagraniczne paczuszki,ponieważ znajdę w nich produkty które są niedostępne w Polsce.

Kochane,a co Wy dostałyście od Mikołaja? :)



1.Szampon Cool Blossom

Szampon o egzotycznym i odświeżającym zapachu kwiatów moreli oraz pomarańczy.
Receptura z vitaminą b3 oraz priovitaminami b5.
Do każdego rodzaju włosów.


2.Balea Deospray Anti-transpirant Active 200 ml

Antyperspirant o odświeżającym zapachu.
Długotrwała, bo do 48 godzin, ochrona skóry przed wilgocią.


3.Deospray Sweet Smooth
Zawiera łagodzący wyciąg z cytryny i wanilii.

4.Dezodorant o zapachu jagód acai i Yuzu.
Zapewnia 24- godzinną świeżość, jednocześnie dzięki łagodnej formule dba o skórę zmiękczając ją i nawilżając, pozostawia świeży owocowy zapach. Idealny dla wrażliwych pach nawet po goleniu. Produkt przebadany dermatologicznie, bez alkoholu. 


5.Cool Blossom Bodyspray 

Dezodorant z pikantnym zapachu kwiatów neroli i czerwonej pomarańczy zapewnia 24- godzinną świeżość, jednocześnie dzięki łagodnej formule dba o skórę zmiękczając ją i nawilżając, pozostawia owocowy zapach. Odpowiedni dla wrażliwych pach nawet po goleniu. Produkt wegański, przebadany dermatologicznie, bez alkoholu i aluminium.

6,7 Żel Belea o zapachu arbuza oraz malin z trawą cytrynową.

Miałam już te dwa żele i polecam. Zapach obłędny!

8.Żel Frozen Breeze o zapachu fiołka i malin

Delikatny żel pod prysznic nawilża skórę, myje ją, chroni przed wysychaniem. Wyraźny zapach kwiatowy i malinowy. Wyciągi z roślin zapewnią twojej skórze miękkość i delikatność, a zawarta innowacyjna formuła zapewni twojej skórze długotrwałą ochronę przed wysychaniem.
Przeznaczony do codziennej pielęgnacji skóry dla wszystkich rodzajów skóry.


Jestem niezwykle zadowolona z każdego produktu. Jedynie odpuszczę sobie szampon,bo powoduje u mnie łupież.

Kochane jeśli macie aplikację SNAP, to zapraszam serdecznie.
NICK xmagda94x oraz czekam na Wasze :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.