poniedziałek, 7 grudnia 2015

Błyszczące pazurki od Sally Hansen

Takie cuda kupiłam w drogerii kosmetykizameryki. Jedna buteleczka kosztuje ok. 7zł,zaś w drogeriach cena sięga nawet 25-29zł!
Mam słabość do brokatowych,świecących lakierów, zawsze używam ich przy manicurze.
Przetestowałam każdy odcień i chcę podzielić się z Wami opinią :)

Kolekcja ośmiu błyszczących, brokatowych lakierów, wyglądających niczym biżuteria. Wymagają nałożenia 2 - 3 warstw dla efektu z buteleczki. 

Jak widać buteleczka wygląda prześlicznie,prosto i przyjemnie.
 Jedynie przeszkadza mi zbyt długi pędzelek,jednak nie mam większych problemów z malowaniem. Nie jest on wyprofilowany,ale nie widzę takiej potrzeby u brokaciaków.
Każdy kolor posiada swoją nazwę, która widnieje na wierzchu pędzla.
Efekt który otrzymamy po wymalowaniu jest interesujący. Przy dwóch warstach brokat bardzo ładnie kryje płytkę i tworzy strukturę lakieru piaskowego.
Po wyschnięciu lakier jest chropowaty,ale nie na tyle by przeszkadzał i zaczepiał się o ubrania.
W środku znajdziemy brokat,mniejszy i większy. Mniejszy pięknie się mieni,duży zapewnie strukturę piasku.
Lakier utrzymuje się zaskakująco długo. Po tygodniu widać minimalne starcie na końcach i na tym koniec.
Plusem jest to,że lakier schnie niesamowicie szybko. Oczywiście jest problem z zmywaniem,jak to bywa przy brokacie. Jednak metoda foliowa poradzi sobie w 100%
Paznokcie po pomalowaniu wyglądają elegancko i spektakularnie :)

Miałyście może z nimi styczność? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.