piątek, 11 grudnia 2015

Aż strach wspominać

Dlaczego taki tytuł? Na myśl przyszedł mi pomysł o opowiedzeniu Wam jak traktowałam kosmetyki nim zaczęłam się nimi interesować.
Wcześniej nigdy nie czytałam składu oraz wybierałam kosmetyki,które miały ładne opakowanie.

Jakie błędy popełniałam ?

1.Szampon z SLS
Wcześniej myślałam że włosy powinno się myć tylko w wyłącznie szamponem oczyszczającym.
Chciałam pozbyć sie zanieczyszczeń i zawsze używałam Head&Shoulders.
Moje włosy zaczęły się puszyć i wyglądały jak futro chewbacci.

2.Peeling
Oj w czasach gimnazjum zdarzyło mi się myć twarz peelingiem nawet 4-5x w tygodniu!
Chciałam aby cera zawsze wyglądała perfekcyjnie,lecz było inaczej.

3.Maska do włosów
Tutaj także myślałam,że więcej znaczy lepiej. Trzymałam maskę na włosach po kilka godzin. Teraz nie trzymam jej dłużej niż 20-30minut. 

4.Źle dobrane kosmetyki
Nie zwracałam również uwagi na przeznaczenie. Używałam produktów dla cery tłustej lub trądzikowej.
Oczywiście efektów nie było,a ja chodziłam zła. 

5.Brak demakijażu
Gdy byłam zmęczona zapominałam o demakijażu. Szłam spać z tuszem na powiekach,zaś rano wyglądałam jak panda. Podkład sprawił,że miałam zapchane pory.

Obecnie uważam,że moje błędy są niedopuszczalne i nigdy więcej ich nie powtórzę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.