niedziela, 13 grudnia 2015

Dobre,bo polskie. 5 ulubionych produktów

Uwielbiam nasze krajowe produkty i mam kilka faworytów. Pewnie nikogo nie zdziwię moim wyborem,bo są bardzo dobrze znane i lubiane.

Których 5 produktów polubiłam najbardziej?

1.Barwa, szampon pokrzywowy.
Najlepszy i najtańszy szampon,który można dostać już w większości mniejszych drogeri i sklepów.
Poznałam go ponad rok temu i używam go przynajmniej raz na 2tygodnie.
Idealnie oczyszcza włosy z wszelkich zanieczyszczeń oraz przedłuża ich świeżość.
Kosztuje w granicy 3-4zł i na 100% można dostać go w Tesco i Wispolu.

2.Wibo, mascara Extreme Lashes.
Nie tylko Lovely posiada świetne i tanie tusze. Ten kupiłam z ciekawości i używam go najczęściej.
Zdecydowanie przebił tusz Lovely Pump Up. Jest trwalszy,a rzęsy są rozdzielone oraz dzięki niemu można uzyskać efekt sztucznych rzęs.
Radzi sobie nawet z moimi krótkimi i prostymi rzęsami.
Kosztuje ok.9zł i można dostać go w Rossmannie.

3.BingoSpa, mleczna kąpiel.
Sól która potrafi zdziałać cuda. Dzięki niej pozbyłam się suchej skóry. Zawiera minerały z Morza Martwego i można używać jej zarówno do kąpieli jak i okładów.
550g słoik kosztuje tylko 9,90zł i można go kupić w sklepie firmowym.
Żałuję,że nie mogę kupić jej stacjonarnie.

4.Marion, maseczka do włosów z olejem malinowym.
Kolejne cudo,które poradzi sobie nawet z niesfornymi włosami. Składniki aktywne wnikają wewnątrz i dzięki temu pasma stają sie gładkie,miękkie i błyszczące.
Taka przyjemność kosztuje 1,20-2zł i można kupić ją w większości drogeri.

5.Ziaja 
Tutaj ciężko wybrać ulubieńca. Uwielbiam maseczki do twarzy, płyny do kąpieli oraz serię Liście Manuka.
Jest to jedna z pierwszych firm,której zaczęłam używać. Kosmetyki są tanie i nie ma problemów z dostępnością. 


Jakie polskie firmy lubicie? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.