poniedziałek, 27 lipca 2015

Kolorowi ulubieńcy lipca

Miesiąc powoli się kończy więc przyszedł czas na kolorowych ulubieńców lipca. Do kosmetycznego koszyczka wpadło kilka nowości,które polubiłam. Kobieta zmienną jest,dlatego każdego miesiąca pojawia się nowy KWC.
1.Lip Lava - szminka w płynie od Makeup Revolution, która nadaje ustom intensywnego koloru. Nawilża usta oraz odżywia je dzięki zawartej w niej witaminie E. Posiada wygodny dozownik, dzięki któremu z łatwością pomalujesz usta.
Kupiłam ją niedawno,ale już podbiła moje serce. Posiadam kolor Tremor. Piękny,zimny róż.
Niedługo pojawi się recenzja :)

2.Makeup Revolution Iconic 3.
Makeup Revolution Repemption Palette Iconic 3 to idealne połączenie 12 cieni. Paleta zawiera odcienie perłowe, matowe, błyszczące. Kolory są wysoko napigmentowane i dobrze utrzymują się na powiece.
Ostatnio pojawiła się recenzja paletki. Polubiłam się z pięknymi brązowymi cieniami. Wydobywają kolor moich zielonych tęczówek. Są tanie i trwałe :) Czego chcieć więcej?

3.Cienie Technic
Paleta cieni Technic Electric Beauty zawiera 12 mocno napigmentowanych odcieni. Cienie mają wyraziste, żywe kolory, które zawierają błyszczące mikrodrobinki, pięknie odbijające światło. Cienie mają jedwabistą formułę, która bardzo dobrze rozprowadza się i jest niezwykle trwała. Utrzymują się na powiece przez cały dzień, nie blednąc i nie tracąc koloru.
Dosłownie je uwielbiam. Moim zdaniem są idealne latem. Zdecydowane kolory królują na moich powiekach podczas wakacji. 

4.Rozświetlacz MUR
Wielofunkcyjny rozświetlacz o wypiekanej konsystencji, w mocnym plastikowym opakowaniu.
Potrzebowałam idealnego rozświetlacza i znalazłam. Jest mocno napigmentowany i musimy uważać,aby nie wyglądać jak bombka. W opakowaniu wygląda niepozornie,zaś na policzku tworzy złotą taflę.

5.Podkład Revlon Photoready.

Photo Ready Makeup - trwały, rozświetlający podkład nowej generacji. Makijaż PhotoReady sprawia, że skóra nabiera gładkości i lekkości w każdym świetle. PhotoReady Makeup zawiera innowacyjne pigmenty, które załamują, odbijają i rozpraszają światło, co pomaga ukryć niedoskonałości skóry i gwarantuje nieskazitelny, równomierny i lekki makijaż w każdym świetle.
Podkład Revlon PhotoReady pomaga ukryć niedoskonałości skóry. Maskuje rysy, drobne zmarszczki i pory w każdym, nawet najbardziej niekorzystnym, świetle. Lekkie i pełne blasku wykończenie makijażu. Pełne, lecz niewidoczne krycie. Nie tworzy `efektu maski` Łagodny nawet dla wrażliwej skóry. Odpowiedni nawet dla skóry tłustej. Lekka konsystencja ułatwia rozprowadzenie. Beztłuszczowy. Bezzapachowy. SPF 20.

Sczerze? Polubiłam się z nim bardziej niż z Colorstay. Dzięki malutkim rozświetlającym drobinkom twarz wygląda na wypoczętą i promienną. Kryje drobne niedoskonałości. 

5.Tusz Wake me up
Rimmel Wonderfull Wake Me Up Mascara daje efekt „rozbudzonego oka” dzięki pogrubieniu, wydłużeniu i uniesieniu rzęs. Formuła z witaminami i ekstraktem z ogórka sprawia, że rzęsy są gładkie i odżywione. Precyzyjna szczoteczka dociera do każdej rzęsy osobno sprawiając, że są pogrubione, podniesione i rozdzielone bez grudek – dając efekt otwartego oka. 
Mój ulubieniec <3 Daje niezwykły efekt. Rzęsy są wydłużone i idealnie rozczesane. Polubiłam go za trwałość i wiem,że kupić go na 100%

6.Perfumy Insomio.
Sygnowane na zapach Marca Jacobsa Daisy. Ostatnimi czasy towarzyszy mi tylko ten zapach.
Jest piękny <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.