niedziela, 26 lipca 2015

Niczym w cukierni, wosk o zapachu waniliowej babeczki

Od pewnego czasu jestem wielbicielką wszelkich wosków. Uwielbiam ich zapach roznoszący się po pokoju. Już krótka chwila wystarczy,aby pomieszczenie było wypełnione aromatem. Nie lubię piec ciast,ponieważ zawsze je spale lub wychodzi zakalec. Ciasteczkowy wosk był strzałem w dziesiątkę. Mogę napawać się słodyczą bez zbędnych centymentów w biodrach.

http://www.goodies.pl/woski-zapachowe/125-waniliowa-babeczka-vanilla-cupcake.html




Łakocie kupione w specjalizującej się w taśmowej produkcji ciach cukierni nie mogą się z nimi równać! Bo najlepiej smakują i najbardziej widowiskowo pachną domowe babeczki – maślane, biszkoptowe, polane słodkim lukrem przełamanym sokiem świeżo wyciśniętym ze słonecznej, rześkiej cytryny. Taki deser to raj dla podniebienia i uczta dla nosa! To także zaproszenie do odbycia aromaterapeutycznej sesji w towarzystwie Vanilla Cupcake – woskowej tarteletki, która w chwilę po podgrzaniu zaczyna pachnieć jak ciepła, przed chwilą wyjęta z pieca, waniliowa babeczka oblana cytrynowym lukrem.

Swoją "babeczkę" kupiłam w drogerii Minti Shop za ok. 5zł. Gdy zobaczyłam zniżkę na wosk,bardzo się ucieszyłam,bo miałam w planach go kupić.
Gdy wąchamy nieroztopiony produkt,możemy wyczuć aromat mokrego ciasta. Zapach przypomina mi malutkie babeczki,które można kupić pojedyńczo w sklepie. Wyczuwamy również subtelną nutę wanilii. 
Podczas sprzątania pokoju,zawsze wrzucam wosk do kominka. Rozkoszuję się rozwijającym się zapachem. Po chwili czułam intensywną wanilię i cytrynę.
Zapach jest ciepły i słodki,ale nie przytłaczający. Miałam z deka inne wyobrażenie o aromacie,lecz pomimo drobnego rozczarowania,przypadł mi do gustu. 
Czuję,że będzie to idealny zapach w zimne,deszczone dni. Ulubiony film czy książka i słodki zapach babeczek <3

Macie już swoją babeczkową tartę? :)

http://www.goodies.pl/
http://www.goodies.pl/woski-zapachowe/125-waniliowa-babeczka-vanilla-cupcake.html

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.