piątek, 10 lipca 2015

Drobne zakupy w internecie :)

Wczoraj, po dłuższym czasie skończyłam czytać rewelacyjny kryminał autorstwa Simona Becketta.
Dosłownie pokochałam jego styl pisania i książki. Niestety moja biblioteka jest słabo zaopatrzona w nowe książki i muszę szukać ich na własną rękę.
Nie tak dawno znalazłam sklep internetowy z książkami. Ceny są tak bardzo niskie,że nawet z przesyłką koszt wynosi mniej niż kupno nowej książki w księgarni czy Empiku.
Kupiłam trzecią część kryminału o doktorze Davidzie Hunterze. 
Książka trzyma w napięciu do samego końca. Aż do ostatniej strony nie jesteś niczego pewien.
Trzecia część nosi tytuł "Szepty zmarłych" i kosztowała mnie ok. 11zł.
Wiele dziewczyn zachwalało Nicolasa Sparks'a. Zauważyłam,że jego książki były na promocji więc postanowiłam kupić "Ostatnią piosenkę". Także cena wynosiła ok. 11zł.
Kuzynka,która jest konsultantką zamówiła dla mnie nowy zapach od Avonu. 
Scent Essence Blooming Lotus jest przyjemnym,lekkim kobiecym zapachem. 
Bardzo przypadł mi do gustu. Kosztował ok. 14zł :)
Kiedyś kupiłam dwa lakiery firmy Essence,które zagubiły się w szafeczce. Brokatowy top, dający efekt syrenki :) Cena 6,99zł.

Dziś przyszła jedna paczuszka,którą pokażę na dniach <3






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.