sobota, 28 marca 2015

Ulubieniec tygodnia-szampon i odżywka PILOMAX

Ulubieniec tygodnia, a raczej miesiąca. Testuję i testuję i nadszedł czas aby wyrazić opinię na temat kosmetyków pielęgnacyjnych do włosów firmy Pilomax. 
W tym tygodniu przedstawiam szampon oczyszczający do ciemnych,farbowanych włosów oraz maskę i odzywkę. 

SZAMPON:

Regeneracja krok 1. - szampon oczyszczający do włosów ciemnych

DZIAŁANIE: Szampon głęboko oczyszczający do włosów farbowanych ciemnych, do stosowania w kuracji regenerującej maskami, jako krok 1. Szampon dokładnie oczyszcza włosy i skórę głowy z nierozpuszczalnych w wodzie substancji: pozostałości produktów do stylizacji i odżywek. Nawilża i przygotowuje włosy na działanie regenerujących składników masek.

Byłam bardzo zdziwiona wielkością opakowania. Mała zaledwie 70ml tubka. Zamyka się bez problemu. Wygląd przyjemny minimalistyczny :) Oczywiście na opakowaniu znajdują się najpotrzebniejsze informacje. Ogromnym plusem jest to,że szampon nie zawiera parabenów, silikonów oraz SLS. 

Bałam się o wydajność. Nie liczyłam,że starczy mi na długo przy długich włosach sięgających poza talię. Producent pisze, że wystarczy pół łyżeczki,aby umyć całe włosy. Z tym się zgadzam, ponieważ pieni się bardzo dobrze. Używam go od ponad miesiąca i zostało mi go jeszcze sporo. Myślę,że przy mojej długości włosów starczy na ok.2miesiące.
Efekt który otrzymałam po umyciu włosów wprawił mnie w osłupienie. Włosy były oczyszczone,miękkie i gładkie. Zapach szamponu przypomina lekko ziołowe lub lecznice. Nie jest drażniący, nie pozostaje na włosach. 

MASKA:

Regeneracja krok 2. - maska regenerująca do włosów ciemnych

DZIAŁANIE: Maska do włosów farbowanych na ciemne kolory, krok 2. w kuracji regenerującej. Przeznaczona do włosów zniszczonych – łamliwych, szorstkich i sztywnych. Odbudowuje uszkodzone włosy, silnie je nawilża, pogrubia i wygładza. zapobiega łamliwości i rozdwajaniu włosów. Wzmacnia blask koloru.


Mój faworyt <3 Znajduje się w takim samym opakowaniu jak szampon. Maska jest gęsta,lecz bardzo dobrze nakłada się ją na włosy. Nie spływa,łatwo ją zmyć. Trzymam ją 10min. tak jak zaleca producent. Włosy po umyciu są idealne! Mięciusie,gładkie i błyszczące. Włosy po regularnym stosowaniu(2x w tygodniu) odzyskały życie. Nie plączą się,są dociążone,a nie obciążone. Ich stan polepszył się o milion razy. Gdy je rozpuszczam tworzą piękną tafle. 
Aby pokryć całe włosy wystarczy duża łyżeczka. Pozostało mi także troszkę maski. Mam nadzieję,że wystarczy na 2tygodnie :)

ODŻYWKA:

Regeneracja krok 3. - odżywka bez spłukiwania w sprayu o właściwościach chroniących włosy ciemne

DZIAŁANIE: Odżywka bez spłukiwania , do stosowania dla ochrony włosów, jako krok 3. w Kuracji Regenerującej. Przeznaczona do włosów farbowanych ciemnych. Nawilża włosy i zmniejsza skłonność końcówek do rozdwajania. Przywraca kondycję uszkodzonym włosom. Chroni przed zabiegami gorącym powietrzem i przed zanieczyszczeniami środowiska. Wygładza włosy i ułatwia ich układanie.


Odżywka jest obowiązkiem po każdym umyciu włosów. Znajduje się w buteleczce z atomizerem,który działa bez zarzutu. Po każdej kąpieli pryskam włosy,zauważyłam że o wiele łatwiej się rozczesują. Przestały się elektryzować. Muszę dbać o stan końcówek,bo jak wiecie przy długich włosach bardzo łatwo o nie. Nie używam prostownicy,lokówki czy suszarki więc nie wiem czy chroni przed gorącem. Latem będzie idealna gdy pojawi się gorące słoneczko <3

Podsumowując:
Czytałam wiele pozytywnych opinii o kosmetykach Pilomax nim dostałam je do testów. Firma zadbała o każdy detal, także o ładne zapakowanie przesyłki. Gdy otworzyłam pudełeczko byłam bardzo zdziwiona wielkością produktów. Myślałam,że wystarczą na 2tygodnie. Kosmetyki jednak są bardzo wydajne i spełniają swoje zadanie. Następnym plusem,który zauważyłam to to,że włosy nie przetłuszczają mi się tak bardzo jak przedtem. Po zimie były suche, szorstkie i nieprzyjemne w dotyku. Dosłownie miałam ochotę ściąć je znów po ramiona. Dzięki serii oczyszczającej włosy powróciły do życia za co jestem bardzo wdzięczna firmie. 
Produkty nie zawierają szkodliwych substancji. Wykorzystają dużo naturalnych składników,które pomagają w pielęgnacji naszych włosów. 
Minusem może być cena,ponieważ każdy kosmetyk z osobna kosztuje w granicy 20zł. Wydajność oraz efekt na pewno wszystko wynagradza. 
Czy skusiłabym się na kupno produktów? 
Zdecydowanie tak! Moje włosy je pokochały :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.