środa, 4 marca 2015

Bo ktoś kiedyś mówił.... czyli mity na temat włosów! :)

Bo ktoś kiedyś mówił,czyli mity na temat włosów. Od ponad roku jestem włosomaniaczką, uwielbiam testować nowe maski, odżywki, szampony. 2-3x w roku potraktuje je szamponem koloryzującym, nie używam suszarki,prostownicy gdy mam ochotę na fale, proszę siostrę aby zrobiła mi francuza :)
Włosy sięgają poza talię z czego jestem bardzo dumna :)
Nie wiem jak Was... ale mnie okropnie ściska w środku gdy ktoś dosłownie pierniczy głupoty na temat włosów :D

Najczęstszą bzdurą,którą powtarza także moja mama jest o myciu włosów. Każdy myje włosy wtedy gdy potrzebuje, nie wolno przetrzymywać przetłuszczonych kłaczków, ponieważ może to je osłabić.
Każdy ma inne włosy inną pracę i dobrze wie, gdy jego włosy potrzebują mycia.
Źle się czuję z nieświeżymi włosami więc nie będę się męczyć i myśleć czy ktoś mnie obgaduje :D
"Ej Krysia patrz do Biedry wybrała się w dresie i tłustych włosach,które związała w kitkę dla niepoznaki :D"

Kto słyszał,że podcinane włosy stają się gęstsze?  Fakt stają się gęstsze,lecz tylko optycznie. Włosy które Nam zwisają są martwe i nie mają wpływu na zmianę gęstości. Końcówki są słabsze i wydaje się,że jest ich mniej. Gdy je obetniemy zyskamy tylko ładny wygląd włosów.

"A nie obetnę włosów,bo chcę mieć długie"-następna rzecz,która potrafi każdą włosomaniaczkę wyprowadzić z równowagi. Gdy masz zniszczone końcówki, musisz je podciąć. Nie... włosy nie urosną! Dlaczego? Ponieważ końce są zniszczone i kruszą się. Gdy ich nie obcinasz kruszą się coraz wyżej więc z zapuszczania nici.

Kosmetyki skleją rozdwojone końcówki. Nie prawda! Jedyne co pomoże to nożyczki i obcinanie. Specjalne płyny nic nie zrobią z rozdwojonymi końcówkami. Jedynie możesz je zabezpieczyć przed większym zniszczeniem.

Koleżanka z klasy wierzyła,że gdy wyrwie siwy włos na miejscu nagle wyrośnie dwa. Nic z tego. Nie warto wyrywać włosów ponieważ osłabimy znacznie cebulki,a siwy włos i tak wyrośnie znowu. 

Czy należy czesać włosy 100ruchami szczotki? Zdecydowanie nie... Dlaczego? Ponieważ zniszczymy sobie włosy. Gdy będziemy często i w tak dużym stopniu majstrować uszkodzimy je i będą w gorszej kondycji.

Znacie może jeszcze inne śmieszne mity? :) 
Chętnie poczytam :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.