środa, 11 marca 2015

Bananowy zawrót głowy! :) Recenzja-szampon Kallos

Już jakiś czas temu skusiłam się na szampon firmy Kallos. Byłam bardzo ciekawa wersji bananowej i właśnie na taką się zdecydowałam. Szampon kupiłam w drogerii ekobieca, ponieważ nie mam nigdzie w okolicy Hebe czy innej drogerii stacjonarnej zaopatrzonej w produkty Kallos. 

Opis producenta
Szampon wzmacniający włosy z kompleksem multiwitamin. Zawartość aktywnych
składników witamin A, B1, B2, B3, B5, B6, C, E oraz oleju oliwkowego i ekstraktu
banana natychmiast nawilża, energizuje i witalizuje włosy. Delikatnie czyści a 
równocześnie wyczarowuje połysk, jedwabistość i miękkość w dotyku. Polecany dla
włosów suchych, słabych i o wyblakłych włóknach włosowych. Sposób użycia:
wmasować odpowiednią ilość szamponu w mokre włosy, a następnie po dokładnym
umyciu spłukać.

Skład
Aqua, Sodium Lauteth Sulfate, Sodium Chloride, Cocamide DEA, Cocamidopropyl 
Betaine, Coco Glucoside, Parfum, PEG-4 Distearyl Ether, Polyquaternium-7, 
Glycerin, Distearyl Ether, Olea Europaea Oli, Citric Acid, Propylene Glycol, 
Dicaprylyl Ether, Amodimethicone, Musa sapientium Fruit Extract, Niacinamide,
 Calcium Pantotheanate, Sodium Ascorbyl Phosphate, Tockopheryl Acetate, 
Pirodixine HCI, Maltrodextrin Sodium Starch, Octenylsuccianate Silica, 
Cetrimonium Chloride, Trideceth-12, Benzyl Alcohol, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, Sodium Benzonate.

Opakowanie:
Duże,nieporęczne litrowe pękate plastikowe opakowanie. Mogli zrobić dłuższą,a cieńszą butelkę ponieważ naprawdę bardzo ciężko trzymać ją w dłoni podczas kąpieli gdzie wszystko jest mokre i zaparowane. w butelce nie ma jakiegoś korka zabezpieczającego. Jest duży otwór przez który można wylać za dużo szamponu.
Można oczywiście przelać szampon do mniejszej buteleczki :)

Cena:
Tani jak barszcz! :) Za litrę płacimy ok. 11zł
Gorzej z dostępnością. Trzeba szukać w drogeriach internetowych lub Hebe.

Konsystencja:
Dla mnie wielkie rozczarowanie. Bardzo lubię konsystencje masek,są gęste i bardzo fajnie trzymają się włosów. Niestety tutaj szampon jest lejący i trzeba ściskać paluszki,aby nie uciekł przez nie. Po nałożeniu na włosy całkiem dobrze się pieni i zmywa.

Zapach:
Ohh zapach potrafi wynagrodzić konsystencje <33 Piękny dojrzały banan! Nie pachnie chemicznie,wręcz przeciwnie. Nie pozostaje jednak długo na włosach.
Przynajmniej umili czas kąpieli :)

Barwa:
Wygląd zwykłego szamponu. Jasna biel z perłową poświatą.

Działanie:
Myję nim włosy 2x w tygodniu. Używały go ze mną mama i siostra, mimo to pozostało jeszcze niecałe pół opakowania. 
Włosy po umyciu są miękkie,błyszczące. Nie zauważyłam przesuszenia skóry i łupieżu.
Włosy nie są obciążone i nie przetłuszczają się szybciej.  Efekt na 100% byłby lepszy,gdybym stosowała również bananową maskę. Jestem zadowolona z włosów po umyciu szamponem :) 
Nie plącze mi włosów, a może nie zauważyłam tego ponieważ zawsze nakładam odżywkę po myciu :)

Podsumowanie:
Szampon ma parę minusów, słabe opakowanie i konsystencja. Bardzo ładnie myje włosy. Pozostają przyjemne i błyszczące. 
Dla niektórych plusem może być duża pojemność. Inni wolą mniejsze bardziej poręczne. Cena jest niska, szampony i maski kosztują w granicy 10-13zł/za litr.
Minusy zdecydowanie rekompensuje piękny zapach <3 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.