poniedziałek, 16 marca 2015

Podsumowanie miesiąca testów z firmą Allepaznokcie

Jak już większość z Was wie miałam przyjemność testować piękne lakiery firmy Allepaznokcie.
Dzięki miłej obsłudze, pozwolono mi na wybranie kolorów,które mi się podobają.
Najchętniej wybrałabym wszystkie <3
Postanowiłam wybrać 3 lakiery,które najbardziej przypadły mi do gustu.

1.Jako pierwszy wybrałam lakier hologramowy.
Numer:2
Pędzelek:Długi i szeroki
Krycie:2 warstwy
Trwałość:4-5dni
Cena: 14,90zł


Na początku lekko obawiałam się o krycie. Można używać go solo lub na ciemny lakier. Do gustu przypadł mi pędzelek, gruby szeroki. Już przy pierwszym maźnięciu pokryjemy już małej i średniej wielkości pazurki. Gdy nie mamy za dużo czasu,a chcemy wykonać ciekawy manicure polecam wybrać właśnie hologramowy lakier. Schnie niezwykle szybko! Już po chwili możemy wrócić do czynności nie obawiając się o brzydkie ślady. Lakier nie tworzy smug i nie pojawiają się pęcherzyki na płytce.
Polubiłam go za trwałość. Jeśli zabezpieczymy go dobrym topem potrafi wytrzymać w idealnym stanie nawet 4dni!
Najczęściej używam go do pomalowania 2-3pazurków,resztę maluję pastelowymi lakierami.
Moim zdaniem wygląda to słodko <3
W Słońcu mieni się pięknie niczym folia hologramowa.
Buteleczka jest wysoka i estetyczna o pojemności aż 15ml.

2.Jasny uroczy róż
Numer:79
Pędzelek:Długi i szeroki
Krycie:2 warstwy
Trwałość:2-3dni
Cena:9,90zł

Nie miałam jeszcze lakieru w takim kolorze. Zawsze obawiałam się krycia. Spodobał mi się szaleńczo <3
Mimo,że należy do jasnych,pastelowych pudrowo różowych lakierów nie robi smug,co jest ogromnym plusem. Kryje ładnie płytkę już przy 2 cienkich warstwach.
Jestem bardzo zadowolona z schnięcia. Lakiery mają to do siebie,że nim pomalujesz drugą rękę z paznokciami,pierwsza jest już sucha. Z trwałością jest różnie. Wytrzymuje od 2-3dni. Niekiedy trzyma się ładnie 4dni, innym razem po 2 mam już popękany lakier. 
Buteleczka podobna jak przy lakierze hologramowym. Pędzelek bardzo wygodny,szeroki więc można przy pierwszym maźnięciu pokryć cała płytkę,

Podsumowując:
Nie myślałam,że lakiery będą tak pięknie wyglądać na paznokciach. Moim ulubieńcem stał się hologramek <3
Trwałość jest okej,nie widzę minusów. Do testów jeszcze leci koralowy piasek,którego nie miałam czasu przetestować :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.