piątek, 27 marca 2015

Czarne mydło? Czy nadaje się do codziennej kąpieli?

Dzięki uprzejmości firmy CosmoSpa mogę w końcu testować mydełko Savon Noir D'Maroc.
Byłam go niezwykle ciekawa, ponieważ większość mydeł wysuszała moją skórę. Niestety jest także bardzo wrażliwa na silniejsze składy w żelach i płynach do kąpieli. 


Podchodziłam bardzo sceptycznie do tego mydła, nie liczyłam na wiele. Używałam go zarówno do twarzy jak i do całego ciała.
Jeśli jesteście ciekawe opinii zapraszam :)

Czarne mydło na bazie czarnych oliwek i oleju oliwnego.

Produkt tradycyjnej receptury

PEELINGUJE, INTENSYWNIE OCZYSZCZA, WYGŁADZA, ODŻYWIA

Do peelingu enzymatycznego twarzy i ciała.

Działanie :
Czarne mydło jest produktem całkowicie naturalnym. Produkt wyrabiany tradycyjną recepturą.
Jest bardzo łagodne i skuteczne ponad miarę.
Zawarte w mydle naturalne składniki czynne trawią martwy naskórek, oczyszczają skórę z toksyn i zanieczyszczeń. 
Dzięki czemu skóra staje się wygładzona, wolna od toksyn, zanieczyszczeń i martwych komórek. 
Dodatkowo wysoka zawartość witaminy E w oliwkach intensywnie odżywia skórę i działa przeciwzmarszczkowo.
Nie podrażnia bardzo wrażliwej, nawet naczynkowej i alergicznej skóry.

Aplikacja :
Savon Noir nie pieni się jak inne mydła. Na rozgrzane wilgotne ciało nałóż mydło, przeczekaj 5 minut by zaczęło działać. Następnie kulistymi zdecydowanymi ruchami masuj ciało rękawicą Kessa.
Po kilku minutach spłucz mydło wodą, a następnie nałóż na ciało naturalne oleje np. olej arganowy. 
Przy aplikacji na twarz należy omijać oczy oraz dziurki nosowe.

Opakowanie:

Płaskie okrągłe pudełko o zawartości 100g. Łatwo się odkręca lecz ciężej je zakręcić gdy ma się mokre dłonie. Szata graficzna przyjemna i estetyczna. Na wieczku znajdują się najpotrzebniejsze informacje. Mimo tego,że często moczę wieczko, naklejka nie odmokła i dalej bardzo dobrze się trzyma.

Konsystencja:

Troszkę zdziwiła mnie konsystencja. Przypomina gęsty smar,który używa mój tata w garażu :D Jest gęsta lecz dobrze się ją nabiera na dłoń. Jeśli chodzi o smarowanie ciała pojawiają się małe kłopoty. Mydełko nie chce tak dobrze odejść od dłoni więc trzeba troszkę siły aby natrzeć nim skórę. Najlepiej nabrać malutko mazidła, wtedy lepiej rozprowadza się po skórze. Nie ma problemu z zmyciem. 

Gdy nabieramy je na dłoń kolorem przypomina prawdziwy miód. 

Zapach:

Uwielbiam zapach oliwek i oliwy! Mydło właśnie tak pachnie. Zapach przypomina prawdziwą oliwę. Mamie i siostrze nie przypadł do gustu. Dla mnie nie jest męczący. Nie pozostaje na skórze. Gdy jest ktoś wrażliwy może mieć problem z aplikacją. 

Cena/dostępność:

W sprzedaży dostępne jest kilka rodzai, kazdy wybierze coś dla siebie :)

Podsumowanie:

Szczerze wątpiłam w wszelkie właściwości pilingujące oraz oczyszczające. Pierwszy raz użyłam go do umycia twarzy. Byłam bardzo zaskoczona jego skutecznością. Pięknie oczyścił i zmatowił cerę. Nie zauważyłam wysuszenia skóry mimo regularnego stosowania.

Mydło stało się moim ulubionym kosmetykiem do depilacji ciała. Nakładam na zwilżoną skórę następnie odczekam ok. 5minut i używam maszynki. Skóra jest porządnie oczyszczona, gładka i mięciutka. Na skórze nie pojawiają się czerwone plamki. 

Mydło nie wysuszyło mojej skóry mimo,że nie używam balsamu tak często jak bym chciała. Używam go do mycia całego ciała od ponad 2tygodni i zostało mi go ponad połowa. 

Gdy się skończy zakupię je ponownie, bo jestem bardzo zadowolona z efektu. 

Skóra nie jest podrażniona,nie swędzi. Następnym razem wybiorę wersję z innymi dodatkami :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.