niedziela, 8 marca 2015

Jak szybko pozbyć się pryszczy?

Czy zdarzyło Ci się szykować na imprezę lub ważne spotkanie, lecz gdy popatrzyłaś w lustro nagle na twojej twarzy pojawił się paskudny pryszcz?
Znam kilka sposobów,które pomagają szybko pozbyć się nie przyjaciela. Zaczerwienienie znika oraz on sam w ciągu jednego dnia.
Najczęściej paskuda wychodzi na brodzie,więc niekiedy dochodzi ból.
Podam sposoby,które działają na mnie i są sprawdzone :)

1.Plastry wysuszające. 
Np. firma Marion wypuściła specjalne plastry,które przykleja się na miejsce pryszcza. Działa to na takiej zasadzie,że wysusza,łagodzi podrażnienie. Nie zawierają alkoholu, w opakowaniu znajduje się aż 10 małych przeźroczystych plasterków. 

2.Maść
Na pryszcze używałam zawsze maści cynkowej lub pasty. W kosmetyczce zawsze mam jedną saszetkę maści Tribiotic,która działa na mnie najlepiej. Dzięki niej rany goją się szybciej, pryszcze przestają boleć oraz znikają w oka mgnieniu. Saszetka kosztuje ok. 1,50zł, zaś maść i pasta cynkowa w granicy 3-4zł za słoiczek lub tubkę.

3.Papka z aspiryny.
Aspirynę raczej ma każda z Nas w domu. 2-3 tabletki gnieciemy z 4-5kropelkami wody. Tak zrobioną papkę nakładamy na pryszcze. Pryszcze zostaną wysuszone i szybciej się ich pozbędziesz.

4.Lód
Jeśli czujesz,że pod skórą gromadzi się paskudny pryszcz szybko przyłóż kostkę lody zawiniętą w ścierkę lub gazę. Przytrzymaj 30sekund, parę razy dziennie. Tym sposobem "zamrozisz" dziada, obrzęk zniknie. To samo tyczy się opryszczki. Zatrzymuje rośnięcie nie przyjaciela.

5.Pasta do zębów
Słyszałam już dawno o tym sposobie. Wybieramy pastę (ale nie w żelu) nakładamy na pryszcz i trzymamy min. 30minut. Stosowałam to raz czy dwa i faktycznie rano był mniej widoczny

Pamiętaj aby nie wyciskać pryszczy! Pogorszysz jeszcze bardziej stan twarzy :)

Znacie może jeszcze inne sposoby? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.