sobota, 21 listopada 2015

Borowinowa pielęgnacja

Ostatni produkt z przyjemnej firmy BingoSpa. Pierwszy raz miałam z nimi do czynienia i nie mogę narzekać. Bardzo przypadły mi do gustu.

Tym razem recenzja cudownego nektaru z dodatkiem miodu.

W borowinowym nektarze do kąpieli BingoSpa zastosowano ekstrakt borowinowy, który gwarantuje maksymalne wyizolowanie wszystkich substancji czynnych z borowiny z zachowaniem jej właściwości terapeutycznych. Ekstrakt borowinowy jest “esencją” tego co w borowinie najcenniejsze i wartościowe. W nektarze borowinowym BingoSpa ekstrakt z borowiny wspomagany ekstraktem z miodu. Mikroelementy, kwasy organiczne, witaminy oraz enzymy zawarte w naturalnym miodzie zaspokoją potrzebę nie tylko odżywienia i regeneracji skóry, lecz także jej ukojenia.

Płyn zamknięty jest w 500ml przeźroczystej butli. Za taką przyjemność zapłacimy tylko 12zł,więc cena świetna.
Tak jak już wspominałam pisząc recenzję szamponu, miałam problem z aluminiową zakrętką. Nie jestem w stanie otworzyć jej gdy mam mokre dłonie.
Niesamowicie zdziwiła mnie konsystencja. Przypomina rzadki żel lub szampon. 
Duża butla wystarczyła mi spokojnie na niemal cały miesiąc używania.
Produkt nie wytwarza dużo piany,ale mi to szczególnie nie przeszkadza.
Czerwony płyn ma ciekawy zapach,przypomina mi męskie kosmetyki.
Zapach pozostaje na skórze jeszcze przez chwilę,później całkowicie się ulatnia.
Teraz najważniejsze,czyli działanie. Używałam produktu zgodnie z poleceniem producenta i muszę stwierdzić,że genialnie wpływa na moją skórę.
Nie jest wcale przesuszona,wręcz nawilżona i bardzo gładka!
Borowinowy nektar sprawdził się w 100% i mogę go szczerze polecić :)

Można dostać go w sklepie firmowym lub w sklepach z "wyszukanymi" kosmetykami. 

Testowałyście może to cudo? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.