piątek, 14 listopada 2014

Yodeyma- czyli dwa zapachy które skradły moje serce

Skuszona setkami opinii oraz darmową próbką postanowiłam zamówić perfumy Yodeyma. Zamawiałam z dwóch komputerów, dlatego dostałam aż dwa perfumy, które skradły moje serce <3
Zamówiłam zapach Aroma oraz Friut.
Słyszałam, że te zapachy są najładniejsze i skuszona darmówkami postanowiłam sprawdzić.




 Próbki szły do mnie niemal miesiąc.
Byłam już pewna że nie dojdą do mnie więc nawet nie myślałam o nich.
Tutaj zdziwienie kiedy po miesiącu dostałam dwie paczuszki.
 W kopercie było pudełeczko z perfumem. karta z zapachami.
Dostałam próbkę zapachu o pojemności 15ml.
 Fruit kojarzy mi się z wakacjami, latem, ciepłą pogodą oraz basenem.
Zapach jest świeży, owocowy bardzo przyjemny. 
Perfumy są słodkie mimo to nie przytłaczają i nie są mdłe.


nuta: Szyprowo-owocowa, kwiatowa, soczysta.
Nuta zapachowa FRUIT YODEYMA jest podobna do nuty zapachowej
DKNY BE DELICIOUS (Donna Karan)



Aroma jest zaś cięższym zapachem. Zdecydowanie kobiecym, wieczorowym. Uwielbiam go i myślę czy nie kupić dużej wersji bo pokochałam go <3
Zapach jest zmysłowy i bardzo trwały.


AROMA de YODEYMA 
nuta zapachowa: orientalno-kwiatowa, egzotyczna, zmysłowa
cechy zapachowe znanych perfum EUPHORIA (Calvin Klein)




Perfumy mają to do siebie, że są bardzo trwałe. Warto zapoznać się pierw z nutami zapachowymi, ponieważ mimo wielu cudownych zapachów jest także sporo paskudnych aż nos wykręca.
Z swoimi trafiłam w dziesiątke, ponieważ tylko ich używam teraz.
Są bardzo wydajne. Wystarczy jedno dwa psiknięcia by otulić się mgiełką zapachu.
Używam ich od prawie 2miesięcy i zostało mi ponad polowa z każdej buteleczki.
Mimo że to próbki flakoniki są śliczne i dopracowane.
Szklana buteleczka z srebrną zatyczką i sprawnym atomizerem. Opakowanie także jest dopracowane, elaganckie białe z nazwą perfum.
Zapach na ubraniach czuć nawet 3 4 dni. 
Na ciele pięknie się rozwija, mimo że nos przyzwyczaja się do zapachów, te perfumy są nadal wyczuwalne.
Według mnie, ten kto zamówił powinien być bardzo zadowolonym.

Kochane macie może pełnowymiarową wersje?
Chciałabym wiedzieć czy tak samo jest trwała jak próbka.


Kochane jeśli chcecie zamówić sobie próbeczkę polecam właśnie tą Aroma, Friut i Celebrity :)
Wszystko jest całkowicie darmowe przesyłka jak i próbka.
Tutaj podaję link :)

http://www.yodeyma.com/poland/pl/7-muestras-gratuitas-perfumes

34 komentarze:

  1. Bez jaj "pierw". Kto to pisał!?

    OdpowiedzUsuń
  2. 600383028 polecam super ceny

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam kiedyś, mile wspominam :)
    Granivera

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że już nie można ich dostać... chyba, że o czymś nie wiem i są dostępne? Podeślesz ewentualnie gdzie mogę je znaleźć?

    OdpowiedzUsuń
  5. Robiąc recenzję wypadałoby znac podstawy języka polskiego,nie pisze się perfum ani perfuma tylko perfumy.Te perfumy,tych perfum.

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.