piątek, 26 września 2014

Haul września cz.2 :)

Druga i ostatnia część zakupów w miesiącu wrzesień :)
Pewnie zastanawiacie się, po co tyle masek do włosów :)
Tak więc do "namaskowania" mam 3 głowy w domu :) 
Ja z siostrą mamy długie i gęste włosy więc na 3-4użycia idzie nam pół litrowej maski :D 
Używam ich 2-3x w tygodniu więc po miesiacu czy 2 juz ich nie ma :)
A że trafiła się promocja po 10.99zł żal nie brać. Normalnie kosztują 18zł w mojej drogerii
Pozatym skoro leżą nieotwierane nic im się nie stanie :) 
Czekają na swoją kolej :)





NATURA (promocja -40% na produkty My Secret i Sesique)
-pigmenty ESSENCE
-eyeliner Bell (neonowe)
-podkład z My Secret
-jedwab z MARION
-puder matowy SENSIQUE

CHIŃCZYK
-pilniczki
-szczotka
-i cienie które gdzies mi zaginęły :D 

ROSSMANN:
-dezodorant ISANA
-odżywka ISANA (w spreju)
-odżywka Isana 
-mydło ISANA
-maski do twarzy EFEKTIMA

WISPOL:
-maska Argan oraz Jasmine
-peeling waniliowy

Biedronka
-nie kosmetyczny zakup ale musiałam dodać bo je uwielbiam :)
Kupione za około 4,90zł

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.