środa, 17 stycznia 2018

Nie zapominajcie zimą o stopach! Test skarpetek złuszczających

Zauważyłam, że wiele osób o tej porze roku zapomina o dokładniejszej i dłuższej pielęgnacji stóp, którą stosujemy latem. Sama muszę przyznać, że często zapominam o ich kremowaniu, zapewne dlatego, że o tej porze roku nosze zakryte buty i grube skarpetki.
Jakiś czas temu dostałam miłą przesyłkę od firmy Shefoot, którą do tej pory znałam jedynie z drogerii. Wśród zawartości znalazłam skarpetki złuszczające, których zawsze obawiałam się użyć, teraz sądzę, że obawy były bezpodstawne. O rezultacie oczywiście będziecie mogli poczytać niżej.
O produkcie:
Domowy zabieg złuszczający zrogowaciały, twardy naskórek z ekstraktami z rooibos, miodu i owoców cytrusowych.
Innowacyjne skarpetki nasączone złuszczająca maską do stóp na bazie silnie działających składników zmiękczających i złuszczających naskórek: kwasu mlekowego, mocznika i kwasu glikolowego, wspieranych naturalnymi ekstraktami z owoców cytrusowych. Zawiera kompleks botanicznych czynników (rooibos, imperatacylindrica, ekstrakt z jagód), które działają przeciwzapalnie i stymulują odnowę naskórka po jego złuszczeniu. Maska działa długo po zastosowaniu – w ciągu 7-10 dni złuszcza twardy i zrogowaciały naskórek, pozostawiając skórę wyraźnie wygładzoną i zmiękczoną. Następnego dnia po użyciu maski złuszczającej, zalecane jest zastosowanie maski regeneracyjnej SheFoot.

Skład: Kwas mlekowy (INCI: LacticAcid) – niweluje szorstkość, zmniejsza tendencję do pękania naskórkaMocznik (INCI: Urea) – nawilża, złuszcza martwy naskórek, reguluje proces rogowacenia

Kwas glikolowy (INCI: GlycolicAcid) – zmiękcza twardy naskórek, działa przeciwgrzybiczo

Ekstrakt z cytryny (INCI: Citrus Limon FruitExtract) – jest źródłem naturalnego kwasu cytrynowego (kwas AHA), który łagodnie złuszcza naskórek. Ponadto działa antyseptycznie, rozjaśnia przebarwienia i wyrównuje kolor skóry

Ekstrakt z czarnych jagód (INCI: VacciniumMyrtillusFruit/LeafExtract) – źródło flawonoidów, zapobiega rozwojowi wolnych rodników

Ekstrakt z pomarańczy (INCI: CitrusAurantiumDulcisFruitExtract) – w sposób naturalny złuszcza naskórek, stymuluje rozwój nowych komórek naskórka, stabilizuje PH

Rooibos (INCI: AspalathusLinearisExtract) – działa antyoksydacyjne, przeciwzapalnie i antybakteryjne

Imperata Cylindrica (INCI: ImperataCylindrica Root Extract) – subtropikalna roślina z półkuli południowej, wyciag z jej korzenia zatrzymuje wodę w tkankach oraz zapewnia optymalne nawilżenie górnych warstw naskórka przez około 24 godziny.
Działa poprzez dostarczanie jonów potasu niezbędnych do zachowania równowagi osmotycznej w komórce

Ekstrakt z miodu (INCI: HoneyExtract) – koi świeżo złuszczoną i odnowioną skórę, ma właściwości antyseptyczne

Kwas salicylowy (INCI: SalicylicAcid) – ma właściwości złuszczające, antybakteryjne, reguluje odnowę komórkową

Allantoina (INCI: Allantoin) – działa przeciwzapalnie, łagodzi mikropodrażnienia i stymuluje procesy gojenia się ran.

Opakowanie: Foliowe skarpetki zostały umieszczone w saszetce, która posiada bardzo ładną i estetyczną szatę graficzną. Skarpety wewnątrz zawierają biały materiał przypominający włókninę, która została nasączona płynem odpowiedzialnym za złuszczanie. Aby produkt dobrze przylegał do stóp, założyłam skarpetki, które umożliwiały mi poruszanie się po domu.

Zapach: Po otwarciu opakowania uwalnia się aromat alkoholu, nie jest on na tyle mocny, aby przeszkadzał. Z czasem się do niego przyzwyczaiłam i przestałam go czuć.

Działanie: Chwilę po nałożeniu odczuwałam przyjemny chłód, obeszło się bez pieczenia, szczypania oraz innych nieprzyjemności. Po upływie czasu oraz usunięciu skarpetek zauważyłam, że skóra na stopach jest jaśniejsza, a po 3 dniach zaczęła się delikatnie łuszczyć. Najwięcej skórek pojawiło się w 5 i 6 dniu, potem zaś stopy stawały się coraz gładsze. Po 7-8 dniach nie było już śladu po zabiegu złuszczającym.
Co mi się spodobało? To, że stopy stały się niesamowicie gładkie i miękkie. Produkt skutecznie usunął wszelkie zgrubienia i niedoskonałości, z którymi nie radził sobie pumeks.

Cena i dostępność: Skarpetki złuszczające kosztują 15,90 zł. Produkty Shefoot są dostępne online oraz w drogeriach.

Podsumowanie: Rezultat bardzo przypadł mi do gustu. Produkt sprawdził się w 100%, nie mam do niego zastrzeżeń. Skarpetki świetnie sprawdzą się przed wielkimi wyjściami, należy jednak ich użyć około 1,5-2 tygodni, aby stopy wyglądały perfekcyjnie.

Używacie skarpetek złuszczających?
Jakie macie o nich zdanie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.