poniedziałek, 15 stycznia 2018

Kosmetyk, który wywarł na mnie ogromne wrażenie. FITOKOSMETIK GĘSTY OLEJEK Z POKRZYWY DO WŁOSÓW Z EFEKTEM KERATYNOWEGO PROSTOWANIA.

O tak, kosmetyki Fitokosmetik są warte każdej złotówki. Muszę przyznać, że początkowo gęsty olejek nie miał znaleźć się w moim koszyku, ale zaciekawił mnie efekt keratynowego prostowania. Sądziłam, że to chwyt marketingowy, lecz jak jest naprawdę?
O produkcie:
Cały sekret tkwi w tym, że substancje olejowe odżywiają nie tylko kutykulę włosa, zapewniając mu zdrowy połysk, ale też wnikają głęboko w warstwę korową, dostarczając cząsteczek korzystnych mikroelementów do samego korzenia. To właśnie dzięki tej właściwości gęsty olejek do włosów Fitocosmetic ma taki sam efekt jak biolaminowanie. Włos, w którym są wypełnione wszystkie uszkodzenia, wywołane użyciem farb, suszarek i prostownic, wygładza się sam. Ekskluzywna receptura gęstego olejku do włosów od Fitocosmetic pozwala osiągnąć maksymalny efekt w 3 minuty! Olejku nie trzeba podgrzewać w wodzie, nie spływa z głowy, można go stosować bez wychodzenia spod prysznica, oszczędność czasu. Innowacyjna formuła gęstego olejku pozwala nanosić go na czyste, umyte włosy, nie pozostawiając tłustej warstwy po spłukiwaniu. Już po pierwszym zastosowaniu widać wspaniały efekt włosy wyglądają zdrowiej od nasady aż po końce!
Opakowanie: Małe, plastikowe wiaderko jest bardzo poręczne. Szata graficzna jest przyjemna i kolorowa, przyciąga wzrok. Opakowanie zostało zabezpieczone plastikową, białą pokrywką, aby ją ściągnąć, należy urwać kawałek plastiku. Dzięki temu mam pewność, że produkt jest świeży i nieotwierany. Z racji tego, że na wiaderku znajdziemy informacje w języku rosyjskim, z tyłu została naklejona etykieta z polskimi objaśnieniami.

Zapach: Uwielbiam aromat pokrzyw, który kojarzy mi się z dzieciństwem i zabawami na łące. Świeży i soczysty zapach rośliny pozostaje na pasmach nawet po ich wyschnięciu.

Konsystencja i wydajność: Żółty olejek jest gęsty niczym jogurt, świetnie rozprowadza się po pasmach. Nie spływa z nich oraz nie sprawia problemu podczas zmywania. Może Was to zaskoczy, ale małe opakowanie jest bardzo wydajne! Moje włosy mierzą ponad 60 cm oraz są bardzo gęste, a produkt spokojnie wystarczył mi na 10 użyć.

Działanie: Co dało mi używanie olejku? Rezultat można zauważyć już po pierwszym użyciu. Po wyschnięciu pasma są genialnie dociążone, a przy tym nie puszą się i nie wywijają.
Faktycznie można zauważyć, że są prostsze. Efekt szczególnie przypadnie do gustu tym, którzy mają falowane i niesforne pasma, które po użyciu olejku wyglądają jak po wyjściu od fryzjera. Z czasem zauważyłam, że kosmetyk rewelacyjnie nawilża i pielęgnuje, włosy są bardzo gładkie i miękkie. Po każdym użyciu bije od nich niesamowity blask, który pogłębia się za każdym razem.

Cena i dostępność: Olejek zakupiłam w grudniu za około 7 zł w sklepie Wizaz24.

Podsumowanie: Olejek wygładza włosy, które po wyschnięciu wyglądają bajecznie. Wiem, że niedługo zakupię zapas, ponieważ jest to moje odkrycie 2017/18 roku.

Znacie kosmetyki Fitokosmetik?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.