środa, 3 stycznia 2018

Żel "Świetlik" do powiek od Herba Studio.

Ostatnio w mojej skrzynce znalazłam przesyłkę w postaci żelu do powiek. Muszę przyznać, że słyszałam o takich kosmetykach, lecz nigdy wcześniej nie miałam okazji wypróbować. Jak niektóre z Was wiedzą, kocham czytać i robię to codziennie. Niestety wieczorem moje oczy są zmęczone i potrzebują wytchnienia.
O produkcie:
Wskazania: Oczy zmęczone czytaniem, promieniowaniem monitorów, pracą w sztucznym oświetleniu, prowadzeniem samochodu.
Powieki opuchnięte, zaczerwienione z powodu wpływu czynników środowiskowych jak zapylenie, wiatr, słońce.
Skóra sucha, cienka z powodu procesu starzenia i działania czynników atmosferycznych.

Działanie: Przynosi ulgę oczom zmęczonym czytaniem, promieniowaniem monitorów, prowadzeniem samochodu, sztucznym oświetleniem.
Przynosi ulgę powiekom wrażliwym na zapylenie, światło słoneczne i inne czynniki atmosferyczne.
Nawilża delikatną skórę powiek i okolic oczu zapobiegając powstawaniu zmarszczek.

Dawkowanie: Cienką warstwę żelu nanieść na powieki i okolice oczu i pozostawić do wchłonięcia.

Skład: Aqua, Euphrasia officinalis extract, Propylene glycol, Carbomer, Sodium hydroxide, Phenoxyethanol, DMDM Hydantoin, Methylparaben, Propylparaben.
Opakowanie: Biały słoiczek zabezpieczony srebrną folią został umieszczony w plastikowej wypustce przytwierdzonej do papierowego kartonika. Znajdziemy na nim najważniejsze informacje o kosmetyku.

Zapach: Produkt posiada delikatny, ziołowy aromat. Mnie przypomina herbatkę z dziurawca.

Konsystencja: Brązowa maź ma postać średniogęstej galaretki, która natychmiastowo wnika w skórę. Żel nie spływa ze skóry oraz jej nie podrażnia.

Działanie: Zaaplikowany żel zapewnia ukojenie, ponieważ po naniesieniu na skórę przynosi ulgę i efekt chłodzenia. Przy regularnym stosowaniu produkt sprawia, że skóra jest dobrze nawilżona i gładka. Spojrzenie wygląda "świeżo", efekt przypadł mi do gustu.

Cena i dostępność: Produkt można oczywiście kupić w aptekach oraz sklepach internetowych, a ich cena waha się w granicy 5-6 zł.

Podsumowanie: Świetlik ma przyjemne właściwości, które mnie zadowoliły. Dzięki niemu moje wrażliwe i zmęczone oczy mają chwilę wytchnienia.

Używacie produktów z dodatkiem świetlika?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.