poniedziałek, 16 października 2017

Idealny błyszczyk, który nada się do codziennego makijażu. Moov- Super Creamy.

Błyszczyk w moje dłonie trafił przypadkowo, ponieważ dostałam go w prezencie za złożone zamówienie w sklepie Kontigo. Wprawdzie tego typu malowideł nie używałam od początków technikum, lecz postanowiłam dać mu szansę.
O produkcie:
Kremowa konsystencja dostarcza delikatnym muśnięciem prawdziwiej przyjemności Twoim ustom. Rozświetla i optycznie powiększa usta. Nie wysusza. Dostępny w 12 odcieniach.

Opakowanie: Mała, plastikowa buteleczka posiada przyjemny, poręczny i skośny aplikator. Jest on na tyle mały, że spodoba się zarówno posiadaczkom wąskich ust, jak i tych większych.

Zapach: Moja wersja pachnie niczym malinowa mamba. Cieszę się, że aromat jest wyczuwalny po rozsmarowaniu.

Konsystencja: Błyszczyk jest całkiem gęsty, bardzo dobrze rozprowadza się na ustach. Nie wychodzi spora ich kontur oraz nie zbiera się w kącikach i załamaniach.

Pigmentacja: Posiadam jasne malowidło, które na ustach jest niemal niewidoczne. Mogę używać go bez pomocy lusterka.
Wersja "Delicate" nie posiada drobinek, jasnoróżowa pomadka daje jednolity kolor, który zapewnia niesamowity blask.
Działanie: Błyszczyk po roztarciu jest bardzo kremowy, ciesze się, że nie jest klejący i lepki. Muszę przyznać, że produkt zaskakująco długo utrzymuje się na ustach, oczywiście, jeśli nie jemy i nie pijemy. Wargi po demakijażu są przyjemnie miękkie, nie zauważyłam, aby kosmetyk je wysuszał lub podrażniał.

Cena i dostępność: Produkt w sklepie Kontigo kosztuje 12,99 zł. Ja niestety nie mam dostępności do stacjonarnego punktu, dlatego kosmetyki Moov zamawiam on-line.

Podsumowanie: Delikatny błyszczyk stał się moim ulubieńcem i bardzo często gości na moich ustach, gdy nie mam pomysłu jak je pomalować. Uważam, że idealnie nada się do codziennego makijażu, lub wieczornego wyjścia do kina czy na imprezę.
Stwierdzam, że jest to tani i przyjemny produkt.

Korzystałyście już ze sklepu Kontigo?
Jakie macie o nim zdanie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.