środa, 4 października 2017

💖💖💖Between Us, zapach nie tylko dla fanek One Direction.💖💖💖

Wprawdzie nigdy nie interesowałam się zespołem One Direction, dlatego zapach poznałam dzięki mojej siostrze. Weronika zamówiła zestaw upominkowy, który zawierał balsam, żel pod prysznic oraz wodę perfumowaną Between Us. Muszę przyznać, że jestem zaskoczona jakością i aromatem.
O produkcie:
Jest to kwiatowo-owocowy zapach dla dziewcząt i kobiet. Został wprowadzony na rynek w 2013 roku.

Głowa
gałka muszkatołowa, morela, mandarynka

Serce
gardenia, jaśmin, frezja

Podstawa
wanilia madagaskarska, bursztyn, paczuli
Opakowanie: Całość była zapakowana w karton wielkości pudełka po butach, ponieważ w środku został umieszczony balsam, żel oraz zapach. Szklany flakonik o pojemności 100 ml posiada minimalistyczną szatę graficzną. Uważam, że buteleczka wygląda elegancko, a czarna wstążeczka dodaje uroku. Jestem pozytywnie zaskoczona jakością opakowania, które jest porządne i estetyczne.

Trwałość: Nigdy bym nie pomyślała, że zapach Between Us utrzyma się na skórze od rana do wieczornej kąpieli, a przy tym nie traci swojej intensywności. Produkt jest niezwykle trwały, więc nie wymaga poprawek w ciągu dnia.

Zapach: Co mogę rzec? Na samym początku produkt przypomina mi kultowy zapach Euphoria, który z czasem uwalnia nowe, słodsze nuty. Atomat przepięknie rozwija się na skórze. Between Us to połączenie mocnych, eleganckich i niezwykle kobiecych dodatków z owocową subtelnością i delikatnością. Uważam, że, perfumy od One Direction są przepiękne i wyjątkowe, nadają się zarówno dla nastolatek, jak i kobiet.

Cena i dostępność: Siostra swój zestaw zamówiła w sklepie Iperfumy w bardzo atrakcyjnej cenie, ponieważ zapłaciła tylko 62,61 zł. Polecam szukać okazji, ponieważ sama buteleczka o pojemności 100 ml kosztuje około 70 zł. Gdzie można je dostać? Obecnie w sieci jest mnóstwo sklepów, które oferują zapachy niedostępne stacjonarnie, więc w niskiej cenie można znaleźć prawdziwe perełki.

Podsumowanie: Z prawdziwą przyjemnością podkradam siostrze perfumy Between Us, które według mnie są rewelacyjne i piękne. Uwielbiam mocne zapachy, ten jednak jest na tyle uniwersalny, że można używać go zarówno w dzień, jak i wieczorem. Between Us będzie hitem tej jesieni i zimy.

Jestem ciekawa, co sądzicie o zapachach wydanych przez znane osobistości.
Sięgacie po nie, które lubicie najbardziej?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.