wtorek, 11 września 2018

ARGANOWY OLEJ DO WŁOSÓW od Ecolab.

Latem moje włosy błagały o porządny olejek regenerujący, ponieważ wcześniejszy dobił dna. Na początku wakacji w sklepie internetowym zamówiłam ciekawy kosmetyk, który naprawdę polubiłam. Mam słabość do rosyjskich produktów, dlatego bez zastanowienia zdecydowałam się zamówić mazidło firmy EcoLab.


O produkcie:
Arganowy olej do włosów – wzmocnienie słabych i łamliwych włosów - zawiera 100 % składników pochodzenia roślinnego. Wchodząca w jego skład witamina E wspaniale wzmacnia włosy i przyśpiesza ich wzrost, koi skórę głowy, kolagen wzmacnia „jakość” włosów, przywraca im elastyczność i wytrzymałość, organiczny olej z zarodków pszenicy nasyca skórę głowy i włosy witaminami i mikroelementami, proteiny jedwabiu chronią przed przesuszeniem, nadają włosom, miękkość, gładkość i piękny blask.

Składniki aktywne:
Olej arganowy – chroni włosy przed działaniem niekorzystnych czynników zewnętrznych, intensywnie nawilża i odżywia włosy, przywraca zdrową strukturę, sprawia, że włosy stają się silniejsze, błyszczące i lepiej się układają.
Organiczna oliwa z oliwek – wzmacnia i przyśpiesza wzrost włosów, regeneruje zniszczone i łamliwe włosy, przeciwdziała rozdwajaniu się końcówek, przeciwdziała pojawieniu się łupieżu, nawilża i nadaje naturalny blask.
Organiczny olej ze słodkich migdałów – wzmacnia włosy, stymuluje ich wzrost, nadaje elastyczność i blask.
Kompleks mlecznych protein – powodują, że włosy stają się silniejsze i bardziej sprężyste.

Skład INCI: Argan oil (olej arganowy), Organic Olive Oil (organiczna oliwa z oliwek), Caprylic /Capric Triglycerides, Organic Prunus Amygdalus Oil (organiczny olej ze słodkich migdałów), Organic Triticum Vulgare Oil (organiczny olej z zarodków pszenicy), Tocopheryl Acetate (witamina E), Collagen, Milk Peptide (kompleks mlecznych protein)

Opakowanie: Przeźroczysta, plastikowa butelka o lekko zielonym zabarwieniu mieści w sobie 200 ml olejku. Wygodna i higieniczna pompka działa bez zarzutu, jest niezwykle poręczna, ponieważ płyn nie brudzi powierzchni oraz samego opakowania.
Szata graficzna jest przyjemna dla oka, kolorowe zdjęcie oraz proste napisy wyglądają schludnie.

Zapach: Aromat oleju kojarzy mi się z rewelacyjnej jakości oliwą oraz dodatkiem ziół. Kompozycja jest naprawdę udana, niestety nie pozostaje wyczuwalna na pasmach po umyciu.

Konsystencja: Produkt sam w sobie jest lekki i bardzo rzadki. Wodna konsystencja niestety nie jest do końca wydajna, jest to na szczęście jedyny minus mazidła.
Olejek rewelacyjnie rozprowadza się po suchych włosach, często wspomagam się szczotką, ponieważ lubię go wczesywać. Zazwyczaj pozostawiam olej na całą noc, dzięki czemu widzę ogromną różnicę w stanie pasm.

Działanie: Zachwycający skład sprawia, że po nocnym odżywianiu moje włosy nabierają lekkości, sprężystości oraz miękkości. Regularna pielęgnacja sprawiła, że zapomniałam o zwrocie bad hair day, ponieważ przez cały czasy były nawilżone, odżywione i niezwykle gładkie. Kosmetyk niweluje puszenie, dociążone kosmyki wyglądają przepięknie.
Jak już wspominałam, produkt jest leciutki, dlatego można go bezproblemowo zmyć nawet najsłabszym, naturalnym szamponem. Dzięki temu unikniemy tłustych, niedomytych kłaczków.

Cena i dostępność: Kosmetyki EcoLab można zamówić online, za jedno opakowanie zapłacimy ok. 22-25 zł, mnie na promocji udało się go zakupić za około 16.
Niestety nie mam pewności, czy można zakupić go stacjonarnie, dlatego będę wdzięczna, jeśli wypowiecie się o tym w komentarzach.

Podsumowanie: Olejowanie włosów jest ważne, szczególnie latem, gdy pasma są narażone na przesuszenie. Miałam okazję wypróbować kilka olejków, jednak ten okazał się najlepszy jak do tej pory. Dzięki wspaniałemu działaniu pasma zaczęły się lepiej układać, a do tego polepszył się ich skręt (są delikatnie falowane).

Co sądzicie o olejowaniu?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.